Isia się bawi :)








5 komentarzy:

  1. Ooo wiedze ze sie skusilas na tego ''weza '''. ciekawe jak dlugo beda sie bawily? Tez rozwazalam ten zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Aimèe codziennie na zmianę z Amberkiem się bawi, u Jagodowej najbardziej się bawi Isia, czasami Safi i Pandzia.
      Zabawki są od czerwca i koty się bawią, a jak włożylam świecąca piłkę to jest szał nawet w nocy :D
      Polecam dorwać na promocji w zooplusie, mi się udało za ok. 25zlotych dorwać.

      Usuń
  2. Oooooo tylko czy moje czteroletnie koty bedą chciały sie jeszcze bawić, może taswiecaca kulka to jest klucz. Czy kulka była w zestawie czy kupiłas osobno ?
    Widze ze Twoje ociaki sa baaaaardzo zaabsorbowane az miło popatrzec :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zooplusie jest tak, że pod samym tunelem jest opcja dokupienia dwóch wymiennych piłek. Ja jedna dałam mamie, ale domyślam się, że jakby obie włożyć a wyjąć ta standardowa. Ale moje się bawiły też i jak była ta zwykła piłka. Głównie Aimèe i Amber, a u mamy właśnie Isia, która ma ponad 4 lata :)

      Usuń
    2. No to nie ma wyjścia trzeba kupić ;-)
      Zaczynają sie nudzić .... i agresor się włącza ...

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty