Majowe drobiazgi :)


Inny kształt niż zwykle...

Ale tradycyjnie sznureczek i...

...i karteczka :)

Na pewno pokoloruję flamastrami! :)

Co w nich się kryje?

Mysię i smakołyczki dostała najmniejsza :)

W jednej z torebeczek :)

Ta torebeczka powędrowała do Salemka :)

Asystował Mefisto, niestety tylko pudełko
go zainteresowało...

Coś dla jednego z naszych fotograsów :)
Sama otworzy :)

Wykorzystanie przypinek i sznurka
- Młody zachwycony :)

Poza tym majowym drobiazgiem od Kota w Worku,
chcę wam pokazać jakie (w Biedronce) upolowałam kocie książki:

Wersja kieszonkowa,
ciekawie się zapowiada... :)

I coś dla Młodego,
nie mogliśmy wyjść bez tego :)

Poza tym poradnikiem Jagodowej upolowałam na aukcjach charytatywnych:


Raz tak zaczytana siedziała, że nie slyszala, że weszłam, więc chyba godne polecenia.
Ja pożyczę do przeczytania jak uporam się z obecną książką.

Miłego końca długiego weekendu! :)

PS. Patyczek został schowany gdzieś przez jednego drania,
ciekawe gdzie można zdobyć ich więcej... :)
Bo to patyczek, który działa na koty jak kocimiętka!

5 komentarzy:

  1. Super rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystko pokazałam, bo z Lisimi Sztuczkami będzie sesja u Salemka, a Poka Broche ujawnię w dniu imienin Aś.

      Usuń
  2. Bardzo fajna paczka! Muszę się kiedyś skusić ;) Też upolowałam książkę Pawlikowskiej w Biedronce, mam nadzieję, że już niedługo będę miała czas na jej przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zacznie zamawiać to ciężko przestać... :)

      Usuń
  3. Świetna fotorelacja :) A z ksiązkami będziesz mieć co robić ;-) Daj znać, czy fajne! / Domi

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty