Słoneczne poranki... :)


A to ta mała kość niezgody, która nam burzę wywołała,..
Raz z jednym śpi, raz z drugim śpi...
Bawi się z jednym i drugim, ale widać, że obroża działa!








Póki co nam się nie ganiają, starają się mijać...
Nadzieja jest wielka! Trzymajcie kciuki!
Sansa sprawiedliwie kocha oboje i żadnego nie wywyższa :)

Jestem przy tobie...*

Nie bój się, maleńka,
ludzka dłoń jest miękka,
krzywdy ci nie zrobi -
ja jestem przy tobie.

Już cię nikt nie kopnie,
nie skrzywdzi okropnie,
gdy się tylko dowie,
że jestem przy tobie.

Nie będziesz pamiętać,
że byłaś zziębnięta
i morzona głodem -
bo jestem przy tobie.

Wczoraj już nie wróci,
nie będziesz się smucić
i musisz wyzdrowieć,
bo jestem przy tobie...

/*Marta "Majorka" Chociłowska-Juszczyk


Miłego dnia i zgody wśród kociastych!

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i post :) Pozdrawiamy i Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękność. ^^
    Bardzo fajny wiersz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocia piękność. Pozdrowionka dla Was! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! a w słoneczku to już w ogóle cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty