Mroźno i lodowato, ale pozytywy nas trzymają 🌃


Hej, hej w tę mroźną sobotę!

Sypie śnieg i sypie... ☃
U nas wieści póki co dobre: nie ma świerzba ani bakterii w uszach,
ale na wszelki dostały fiolkę na kark.
Za trzy tygodnie powtórka, a na razie obserwować.
Te kichnięcia Ejmisi i Amberka też.


Czekamy na wyniki Jagusia i damy znać, co dalej.
A póki co u nas lodowato!
Dzisiaj termometry pokazały -11 stopni, a ma być zimniej!
Dla ocieplenia sesja mycia Sherlocka i Daenerys,
a w tle zima oczywiście!




Nudziło go mycie, ale cierpliwy jest, łaskawy jest...
Nadal razem się bawią i często razem śpią.
Najbardziej mnie rozbraja, że jak słyszę jego "purkanie"
to oznacza, że zabawka gdzieś utknęła i woła pomocy!
I grzebie łapą i gada tam coś sobie i grzebie, a potem w nogi!





Dobre wieści też są takie, że my już nie na antybiotykach.
Laryngolog nam zmienił oczywiście, ale na kontrolę niestety
- już się nie dostaliśmy bo z kolei doktor poszła na L4.
Ale póki co w uszach nic nie słychać, a katar poszedł precz.
Oby nigdy więcej nie usłyszeć od lekarza,
że "paskudna ropa, oj w uchu, oj w gardle!" 😷



Widać nic nie pomoże, jak ma coś dopaść to dopadnie.
Więc czekamy co przyniesie przyszłość -
jeśli mają mieć Amber i Aimee koci katar to będą mieli.
Będzie, co ma być, ja się już poddaję i siły nie mam.
Staram się odkładać na nowy drapak, może się uda.



A za to, jakie były dzielne na pewno drapak się należy.
Pożyjemy, zobaczymy, póki co oglądam.
Są na zooplusie różne ciekawe wzory.
Podoba mi się "Chatka z piernika" ale nie wiem czy wersja mega,
czy zwykła, bo i tak wykończą - za 4 lata znów wymiana?


Fundusze ograniczone i na żadne Rufi ani inne cuda nas nie stać.
Ważne, żeby był mądrze skonstruowany,
bo w obecnym dwa słupy poszły od razu.
Jak ktoś się zna i widział gdzieś coś fajnego niech pisze!
Grosik do grosika zbieramy, a może akurat się uda?

Miłego wieczoru!


Post udostępniony przez DrevniKocur&MagdaMotylek (@ukolorowione)



PS. Surowinka była.
To największe sępy:




8 komentarzy:

  1. Drapaki polecam poszukać na allegro, polskich producentów. O wiele większy wybór kształtów i kolorów, a jakość nieporównywalna z tymi ze sklepów zoologicznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Allegro nie trzeba się bać? :)
      Fakt, że tam są niedrogie... Popatrzę!

      Usuń
    2. Allegro wręcz nie można się bać, ono cudownie ułatwia i umila życie, w sumie jedynie to jedzenie i najpilniejsze rzeczy kupuję "normalnie", wszystko inne na allegro czy w internetowych sklepach, o wiele łatwiej, taniej i przyjemniej, bardzo polecam :)
      I tak jak Luna-malutka pisze (Luna to moja kicia, ale to chyba nie ona ;)), też za jakieś 200zł mam drapak z allegro pod sufit, zrobiony z litego drewna więc nie do porównania z kartonowymi słupkami w tych zwykłych drapakach. Nasz też już jest mocno zużyty, ale żaden problem kupić sizalową linkę i wymienić i za parę złotych drapak jest jak nowy. Polecamy bardzo zaprzyjaźnić się z allegro i poszukać tam drapaków :) w razie problemów chętnie pomogę :)

      Usuń
    3. Ooo! Z litego drewna?! No starego nie mam odwagi wyrzucić tylko nie umiem.policzyć ile metrów liny mi potrzeba zeby owinąć słupki. Ten bym przestawila w inne miejsce. Mój Młody by chciał, zeby u niego tez był drapak i nie wiem jak lepiej czy dostawić tam nowy czy ten poprawić i go nie ruszać z miejsca. Po ich chorobach to naprawdę sie obawiam, zeby w żaden sposób nie stresować ich bo grozi to plaga kociego kataru.
      No i grubości sznurkow różne nie znam sie powiem szczerze :)
      Ale na początek na pewno ten trzeba poprawić wiec podpowiedzi który sznurek zamawiać i ile jak to wyliczyć bardzo mi sie przydadzą!

      Usuń
    4. Linka im grubsza tym lepsza, bo dłużej posłuży. 8mm jest przyzwoita, ja taką montowałam i póki co trzyma się świetnie. (tu znalazłam najtańszą za metr http://allegro.pl/sznurek-linka-sizalowa-do-drapaka-dla-kota-8mm-i7149790981.html)
      Co do wyliczeń, to podzieliłam wysokość słupka przez grubość linki i to pomnożyłam przez obwód słupka (wymierzony centymetrem krawieckim). Na metrowy słupek wyszło mi jakieś niecałe 25m linki, czyli ok. 30 zł. Klejone klejem montażowym na całej długości, jak na razie jest nie do zdarcia :)
      Co do drapaka, to przejrzałam allegro i niestety nie znalazłam tego "mojego" producenta, bo kupowałam już dobre parę lat temu. Ale jest kilka innych wartych uwagi według mnie, np. https://allegro.pl/uzytkownik/animalsvet/dla-kotow-drapaki-90038?order=m
      https://allegro.pl/uzytkownik/lidka051002/dla-kotow-drapaki-90038?order=m
      https://allegro.pl/uzytkownik/amaksym/dla-kotow-drapaki-90038?order=m
      Jednak jeśli Wasz drapak jest jeszcze w dobrym stanie i tylko sznurek się zużył, to wymiana będzie o niebo bardziej ekonomiczna :)

      Usuń
    5. O! Zapisze te linki i przy wypłacie zadzialam. Znaczy on drapak, ma juz 4 lata ponad. W ostatnim wpisie opisałam jak go wykończyły. Bardziej zależy mi na większej ilości legowisk bo o to jedno to za duzo pupali do przepychania sie :)

      Usuń
  2. Ja też mam wielki drapak z allegro. Taki po sam sufit za ok 200zł i służy dobrze. Jedynie najbardziej drapany słupek trzeba było owinąć nowym materiałem bo sznurki się zużyły. Ale w tych drogich markowych ze sklepów tez się zużywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To wrzucajcie linki, dziewczyny! Ja się zawsze bałam, że naopisują, że drewno itd a przyjdzie co przyjdzie i np. po czasie się okaże, że pod spodem karton...

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty