Pierwsza zima Safirki i Pandzi w nowym domku 🏠


Hej,
niedziela -10, diamentowe powietrze, a jutro do pracy...
Ale umilmy sobie te ostatnie godziny...! :)

Okazało się, że w czeluściach Chaosu Folderów
są zdjęcia z pierwszej zimy 2013 Pandzi i Safirki!
Zgrane z pierwszego telefonu zwanego smartfonem.




A że zdjęć jest trochę to postanowiłam, że co niedzielę będziemy wspominać... :)
Tak, ten drapak kiedyś tak wyglądał... Był świeżo kupiony...
A Pandzia to taki szajbusek był i jest nadal! :)



Safirce się urosło... :D
Ale to taki fajny szczypior był!
Uwielbiała skakać po suszarce z praniem.




No i Salemek młodszy i cierpliwszy...
Wychował jednak diabeł diablicę...
Czas leci, charakterek też się zmienia...




Też wracacie do starych zdjęć?
Ja czasem lubię zerknąć na te, gdzie są malutkie...
Zawsze mam w telefonie kilka takich starych fotek.




Nie wiem, kiedy ta Safirka tak urosła i jak szybko ten czas zleciał...
Salemek też już tyle lat, a wydaje się, że to było wczoraj!
Tylko Pandzia wydaje się, że nic a nic się nie zmieniła...

Szkoda tylko, że nie każdy kot ma to szczęście znaleźć swój dom...

Do jutra!

Dziękujemy bardzo za każdą złotówkę i każde udostępnienie zbiórek!
marzenie: pomagam.pl/milekoty2
Zapraszamy tez na nasze Allegro.
🏠

6 komentarzy:

  1. Jutro poniedziałek:(((( Ale dobrego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da sie inaczej... Ale moze trzeba zacząć szukać pozytywów? Bo ktoś u nas w pracy kiedyś słyszałam stwierdzenie ze "kult piątku" w końcu nas w wykończy🤣

      Usuń
  2. Świetnie wygląda ten Twój drapak dla kocików. Też mam u siebie taki z siedziskiem.
    Zapraszam na mojego bloga : https://bolubiekoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia to akurat wspomnienie z 2013 :D Ten drapak obecnie jest po wielu przeróbkach, ale nie da się ot tak wyrzucić - koty go lubią.
      Tak jak moje swój lubią i sznurkiem jakoś go na razie uratuję...

      Usuń
  3. Fajnie, że co niedzielę będzie wspominanie. :) Uwielbiam te wszystkie zabawne pozycje kotków. Oglądam zdjęcia mojego Dinusia, też mam na telefonie parę starych zdjęć. Każde z nich kocham całym sercem. Udanego tygodnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jakby spojrzeć w album w telefonie... To by pewnie ktoś stwierdził, że szajbnięta kociara. Dziecka zdjęć 5 - 10, ale kotów 100 :D

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty