Przesyłka z Tawerny!


W piątek odebrałam list - w końcu, bo leżał w skrzynce, ale wiadomo, klucz, skleroza... 
Otwieram, a tam...! KOCIE GANGI! Szok, jakie to piękne! :D

Płyta jeszcze nie obejrzana, ale obiecuję
się poprawić jak tylko się uda. :)

Przepięknie wydrukowana instrukcja i opis
do kart - już się prostuje pod stosem książek :)

Piękne zachwycające wg mnie graficzne wydanie mimo,
że Ojczymatka rzecze, że domowa produkcja.
No to jak tak wygląda domowa produkcja to:
CHCEMY WIĘCEJ!

Na początek postanowiłam przetestować solo...
Ale ON chciał mizianie i efekt taki,
że po mizianiu kota nastąpiła gra w memo :)

Karty w koszulkach (pasują te do MTG) śpią i czekają na wersję duo, ale myślę, że będzie równie fajna jak wersja memo :) No, a karty gdzie nabyć? No wiadomo, że w Tawernie Koci Pazur Baldrick'a - dochód z gry w całości leci na leczenie Mefisto i Piszczałka - walczących ze Złym.

http://baldricksclaw.blogspot.com/p/kocie-gangi.html

Na pewno się nikt nie zawiedzie, (no może koty, że w torebeczce w koty smakołyki nie dla nich), ale kociarze z takiego "smakołyka" będą zadowoleni! :) Polecam na prezent na przykład na Dzień Kobiet albo jakieś imieniny albo uro ;)

U mnie przesyłka trafiła akurat pomiędzy uro a Walentynkami ;)
Dziękujemy! :)

5 komentarzy:

  1. Do mnie też już dotarła jakiś czas temu i jestem bezgranicznie zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zachwyt nie mija, aż szkoda ruszać, bo jeszcze się uszkodzą albo co. Takie ładne, że tylko patrzeć :)

      Usuń
  2. Wiewióro, dziękuję za ten wpis. Mam nadzieję, że wersja "duo" również sprawi dużo frajdy Tobie i współgraczowi. Nie ukrywam, że pracuję nad kolejną "produkcją" - tym razem grą planszową... oczywiście o kotach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, no to wiadomo Wiewiór na listę :)
      A wpis szczery i jak rozegram w końcu duo to też napiszę. Dopiszę tu, żeby zamieszania nie było.
      A paczka poszłaaa - nie przestrasz się kotów z Cheshire :)

      Usuń
    2. Jest Chesire - jest Madness! I o to chodzi. Uściski dla Maksia :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty