20 września, 2017

Dwa chorowitki 🙀


Dzieki pomocy Jagodowej do weta poszło z nami
pięć kotków: Amber, Jaguś, Alex, Sansa i Aimèe.
W razie co w piątek się weźmie dodatkowego pasażera.


Amber lepiej od poniedziałku, w piątek wizyta.
Alex... Zapalenie spojowek, koci katar, antybiotyk.
Wiec wstępnie w piątek dwa koty idą do weta.

Na razie z reszta wszystko ok.
Cierpliwie dawać lizyne i obserwować.
Alex... On jest dziki, żyje swoim życiem w swoim świecie.
Nic dziwnego, ze okazał sie ogniwem.


Być może dlatego Amber nadal jest chory.
W zasadzie znowu po dwóch tygodniach od antybiotyku.
Ale wszystko na spokojnie sie okaże i bedziemy drążyć.


Węzły chłonne najgorsze ma Alex, i tez musi mieć kropelki.
Schował sie po wizycie u weta gdzieś pod kanapa...
Idę czekać na okazje z kropelkami do oczu.


Podrapal mnie Amber, ale jakoś przeżyję.
Grunt to, żeby wyzdrowial.
Trzymajcie kciuki za chotowitki.

PS. Na odporność na razie lizyna, zamowilysmy.
I beta glukan to w każdej aptece jest.
Jedna butelka kosztuje ok 60 zł, na miesiąc starcza.


Wiec buteleczki dwie sa w drodze do nas.
Mleko RC convcostam powiedziała, ze średnio
polecają przy wirusowych problemach, nie ma sensu.

» Czytaj dalej... »

19 września, 2017

Antybiotyk od poniedziałku i jesień...


Amberek na antybiotyku, jutro kolejna wizyta, a potem w piątek.
Maluchy zdrowe. Daenerys pokichuje więc spytam o mleko Royal Canin Conv..cośtam.
Jutro na wizytę biorę kontrolnie jakieś dwa inne ze sobą,
a także w piątek kolejne dwa, żeby wet wszystkie obmacał.
Żeby wykluczyć chore ogniwa - w sensie, jakiś ma węzły,
ale objawów nie ma, a Amberek łapie i jako słabeuszek astmowy choruje.

Mefi i maluchy na pewni zdrowe; Sansa, Ejmisia, Jagusio i Alex nie mają objawów,
ale kontrolnie lepiej je wziąć do osłuchania, po co się bać i stresować...
Będę pisać na bieżąco, póki, co martwimy się i dajemy im lizynę.







Już jesień...*

Już jesień... Zima za pasem,
poranki mgliste i chłodne,
już kicham i kaszlę czasem, 
i wciąż jestem bardzo głodny.

Już jesień, poranne przymrozki,
podobno w domach już grzeją...
Czy kotem specjalnej troski
ktoś z państwa mógłby się przejąć?

Już jesień, liście się sprząta,
ja nie mam gdzie głowy skłonić...
Czy ktoś użyczyłby kąta
i kotu dałby się schronić?

Już jesień, jest coraz zimniej,
ludzie wciąż dokądś śpieszący,
zatrzymaj się chwilę przy mnie -
nie jestem wymagający...

Już jesień zasmuca ludzi,
świat będzie jednak piękniejszy,
jeśli przy kocie się zbudzisz, 
ma siostro, mój bracie większy...
/*Majorkowo

Zapraszam do codziennego głosowania na Schronisko Przemka,
a także na naszą Szperalnię (link u góry strony) i udostępnień zbiórki.
Wszystko jeszcze przed nami (sterylizacja i kastracja wstępnie listopad),
diagnoza i testy Ambera będą nadal też jeśli antybiotyk nie wypali...

Wszystko napiszę, jak tylko czegoś się dowiem.
Jutro Amber i Rude...

Miłej jesieni i zdrowia, bo my smarkamy. Ludzie też.

» Czytaj dalej... »

17 września, 2017

Weekend z kotami :)


Foty z telefonu, wybaczcie.
I z fona mi się opublikowało, a jeszcze miały być podpisy, więc je dodaję.

W weekend koty śpią na człowieku.
Człowiek się budzi i jest Mefcio, a raczej jego plecy.
a także niżej Ejmisia... :)





I jak tu wstać?
Później przy śniadaniu człowiek chciał sobie serial zapuścić...
Jakąś głupowatą Pierwszą Miłość, albo Na Wspólnej, ale...


Klęska urodzaju, co chwilę się układy zmieniały... :)
I po co tu serial, jak się telenowela na kolanach dzieje? ;)




I wieczorem też, jak na kolanach miejsca brak to jest na oparciu...



Albo na kolorowance...
No, bo nie ma kolorowania!
Jest Jagusio do głaskania! :)



I przychodzi też biała księżniczka do towarzystwa przy Once Upon...


A później znów Ejmisia do snu usypia...


I nad głową śpi Jaguś aż do rana.
Na kolorowance oczywiście.


A w niedzielę rano twarz Mefista po przebudzeniu się widzi.



Jagusiowi się coś do pupy przykleiło...






A tu widać jak koty dbają o porządki.
Dopiero co odkurzone, ale trzeba to naprawić!






Założę się, że jak zostają same to się tarzają po tym dywanie w tą i z powrotem.



Miłego poniedziałku!
Nam się nie uśmiecha, bo kontrola u weta... ;)


» Czytaj dalej... »

15 września, 2017

Najważniejsze to cierpliwie czekać...


Po konsultacji z Wetem wiemy, że mamy czekać spokojnie do poniedziałku,
dawać lizynę, ponieważ odporność maluchów i Ambera musi ruszyć!
Nie może ich tak faszerować, na razie trzeba dać im czas. I lizynę cały czas.
Amberek to było do przewidzenia, że zaraz zacznie kichać z powrotem,
bo antybiotyk zadziałał jak steryd, a teraz opadło działanie i znów broni się,
jak alergik właśnie, a trzymać go trzyma, bo jest jakby najmniej odporny,.


Podawanie lizyny potrwa ok. 3 miesiące, więc póki mam pół słoika czekam,
żeby zamówić od razu dwa słoiki po 300 kapsułek na kolejne dwa miesiące,
nadmiar najwyżej zostanie przekazany Przemkowi. (Tak jak Oridemryl wysłaliśmy.)


Jaguś czasami kichnie też, ale...
Mamy nie panikować, najważniejsze cierpliwie dawać lizynę i czekać...
Dzięki zbiórce uzupełniona jest luka u weta oraz mamy na jeden słoik.
Skończyłoby się to chorowanie...


www.milionposilkow.pl do 31.10. 2017 roku.

Uwaga! Po wybraniu województwa (podkarpackie) 
wyskakuje jedno schronisko do wyboru czyli 
37-712 Orzechowce 3 - Schronisko dla Bezcennych Zwierząt! 
Codziennie oddajcie głos! 
Przemek ma wielkie serce!

Pamiętajcie głosować na schronisko Przemka!
Miłego weekendu!

PS. Taka niespodzianka w skrzynce,
Kocie w bookach dziękuję! 😻😽


Teraz czytanie w tym ciężkim czasie będzie magiczne. 💕
Tylko my ludzie w większości mamy nfz...

» Czytaj dalej... »

13 września, 2017

Dziękujemy za Wasze Ogromne Serca!


Ostatnio wiele się dzieje, na razie kotki w fazie obserwacji,
aplikowania codziennie lizyny (w razie co dokupię drugi słoik na kolejny miesiąc).
Amber do weta umówiony na piątek lub poniedziałek,
bo ważne też żeby go w jakąś koszmarną pogodę nie nieść,
bo tylko się jeszcze przeziębi i będzie gorzej...

Maluchy póki co, o dziwo, lepiej! Poprawka, czasem kichną...
Jestem dobrej myśli, ale muszę być ostrożna.
Na razie sterylizacja i kastracja na listopad wpisana.
Co do szczepień właśnie będziemy rozmawiać przy okazji wizyty z Amberem.
To w przerwie wywodu poparzcie na zdjęcia ;)

Wróciłam od dlugiej wizyty u dentysty
 i nawet Alex mnie pilnował ;)
/ale to drażliwy temat, więc nie rozwijajmy się/

Te dwa kotki były wylicytowane, ale jeden ma zostać
jako pamiątka i nadaliśmy mu imię Maciuś,
a drugi tez ma zostać, wiec siedzi obok legowiska.
Dziękujemy za udział w licytacji!

Na względy Aimèe trzeba sobie zapracować...

Ulubione zabawki ostatnio :)

Nie wiem o co jej chodzi, naprawdę...

Jaguar mowi Dobranoc 🌛

Isia i Gabrielka u Jagodowej :)

Isia czujny kot ;)

Salemek śpi sobie...
Chyba już czeka na 13 urodziny za miesiąc ;)

Niespodzianka na magnesiku lodówkowym :)

Już pooglądali? No to wiecie pewnie też z Facebooka,
że mamy zbiórkę, bo wszystko jeszcze przed nami,
musi być wszystko zdrowe i ok, żeby dalej działać ze szczepieniami.
Bardzo dziękuję za udostępnienia zbiórki oraz tamtego wydarzenia,
bowiem wiele osób wykazało się ogromnym sercem i wpłaciło więcej
niż wylicytowało za przedmioty... Macie Ogromne Serca - Dziękuję!

A macie jeszcze trochę tego serca? Bo jest jeszcze jedna ważna akcja!
W ramach akcji charytatywnej „Mam serce dla psów i kotów”,
rozdane zostanie milion posiłków dla psów i kotów w wybranych schroniskach.
O ilości przyznanych posiłków będą decydować internauci, 
którzy raz dziennie będą mogli zagłosować na wybrane schronisko.
My Wam polecamy Schronisko Przemka! Głosujcie i udostępniajcie!


www.milionposilkow.pl do 31.10. 2017 roku.


Uwaga! Po wybraniu województwa (podkarpackie) 
wyskakuje jedno schronisko do wyboru czyli 
37-712 Orzechowce 3 - Schronisko dla Bezcennych Zwierząt! 
Codziennie oddajcie głos! 
Przemek ma wielkie serce!

Jak tylko będziemy mieć jakieś wieści zdrowotne damy znać...
Busio niestety nadal kicha, ale to Wet uprzedzał, że antybiotyk jak steryd
na alergika podziałać może, że mu wszystko na trochę przejdzie...
Oj, pogadam z wetem to napiszę Wam więcej, stresujemy się...
a i nie chcemy na zapas się nastawiać i teoretyzować, obada go to nam powie.

To jak już wszyscy wszystko zagłosowali (pamiętajcie całymi rodzinami!), 
udostępnili (wszystkim i każdemu z osobna!) to możecie się rozejść... ;)

Przytulny wieczorek z Mefim, herbatą i serialem...
Nim padnę.

Spokojnej Nocy!

» Czytaj dalej... »