Weekendowa wrzuta fotkowa 😸

Witajcie niedzielnie!

Dziecię w domu to też przede mną pranie...
A poza tym się nic nie dzieje szczególnego.
Walczymy - Alex mimo lypexu tak sobie,
a Miszce wrzucam tabletkę do pysia.
Niestety już nie tylko z lewej na górze,
ale wszędzie ma czerwone przy ząbkach.








Obejrzane ciągiem i polecane:
"Przewodnik po zbrodni wg grzecznej dziewczynki",
"Most zbrodni" i "Morderstwo na końcu świata".
Przeczytałam też "Jagę" i będę czytać całą serię.
Obecnie zaczynam kolejną książkę "Uważaj na siebie".
A Motylowa czyta Maleficium, bo dostanie "Dżin"'a :)








Stres trzyma w związku ze środą.
Dwie dziewczyny na zabieg, Sansa na kroplówkę.
Ja do dermatologa - ciekawe co mi powie.
Byleby mnie recepta nie zabiła cenowo.
We wtorek Motylowa do kardiologa.
Alex w środę chyba na krew, bo coś nieteges.








Dziecko szczęśliwe po powrocie do domu.
Przywiózł kilka książek z "koszyczka" w Łodzi,
bo chodzili i można było sobie wybrać za darmo.
Motylowa przywiozła "Bezsenność w Tokio".
Więc jest co czytać i będzie o czym napisać.
A no i dostałam kocią ładowarkę i podkładkę.








Jakoś nic mi nie idzie zbytnio poza tym,
więc odgracam sobie szafki z ciuchów.
Kilka koszulek kocich nowych za małych
poleciało na vinted, dodaję też sweterki...
Jakoś się staram na dwa zabiegi uzbierać.
Być może trzecia będzie miała Miszka.








Korzystając z malutkiej jednak nadpłaty za wodę,
zamówiłam nowy plecak transporter i dwie torby.
Drogie nie były, bo całość się mieści w 150 zł.
W starym plecaku jednym niestety spruta siatka,
co z tego, że załatana jak to już strach jest.
W torbie piankowej poszły uchwyty i koniec.

Dam znać, więc jak przyjdą, a teraz uciekam...
Miłego wieczorku!

Zapraszam serdecznie tu:I tutaj też:

I tradycyjnie nasza zbiórka
Dziękuję za każde wsparcie 🐾

5 komentarzy:

  1. O, "Bezsenność w Tokio" mam w planie, czekam więc na Waszą recenzję! Trzymajcie się i nie chorujcie już! Zdrówka dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezsenność w Tokio jest genialna :) Pozostałe książki Pana Bruczkowskiego też, ale uważam, że Bezsenność najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocurrku jutro oczekujemy na meldunki povetowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sansa miała kroplówkę. Aimèe i Triss miały usunięte na górze ząbki od kłów do tyłu. Więc dość poważna sprawa. Teraz się pochowały i jest obraza stulecia. Dam jutro znać. Ehm oby było wszystko dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przeżyłam dermatologa. Trądzik różowawy czy coś takiego. Zdarza się po trzydziestce. Antybiotyk na 2 miesiące. Krem z antybiotykiem na noc. Probiotyk na noc. I w październiku kontrola.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty