Raport povetowy 🏥


Witajcie czwartkowo!

Już dzisiaj mniej stresowo, więc mogę napisać, że jest OK.
Wczoraj się pochowały dziewczyny i była obraza stanu.
Za zabiegi, za wenflony od kroplówki, za pobieranie krwi...
Usunięte mają na górze ząbki za kłami aż do końca.
Jutro idziemy z nimi dwiema na zastrzyk i umówić się,
co tam Aleksowi wyszło we krwi i co z Sansą dalej.
Bo wczoraj jakaś pomocnica była i nie szło ogarnąć kuwety.
 








Nowy plecak już w pralce się pierze, ale ładnie się go montuje.
Za miesiąc wezmę jeszcze jeden, a za miesiąc jeszcze.
Sprawdził się, siatka porządna i można wyjąć usztywnienia do prania.
Kotek ma miejsce, na końcu wpisu wstawię zdjęcie
- jakby ktoś był zainteresowany, bo na allegro za 80 zł.
A słodki koci ciężar najwygodniej na plecach nieść do weta.








Torby też się sprawdziły są na duże koty wzięte.
Skorzystałam z promocji na empiku za 33 złote jedna.
Bałam się co przyjdzie, ale nie, ok jest - sztywna siatka.
Taki kocur jak Czesio zmieści się bez problemu, więc ufff.
Czyli jeszcze z jedną mniejsza by się przydała zabiegowa taka.
I już będziemy w domu, że tak powiem - wczoraj szliśmy z 5 kotami 😹
Gdyby nie dokupione torby i plecak nie dalibyśmy rady.








Kocia kumulacja mam nadzieję, że się już będzie rozchodzić.
Upał dzisiaj i koty mają dość - syczą na siebie, polegują i śpią.
Nie dziwię im się, bo sama mam dość po wczorajszym dniu.
Lekarz, weterynarz w ten sam dzień i jeszcze wojna z kurierem.
Kurier nawet nie zadzwonił, olał przekierowanie paczki do punktu.
Kocia karma wraca mi do zooplusa - już skarga poszła do DHL i sklepu.
Bo debil oznaczył odmowę odbioru - WTF?!








Jak ja bym chciała, żeby gdzieś na miejscu była Smilla Sensitive
i te wszystkie puszki, co są na zooplusie, a nie się szarpać.
Promocja była specjalnie zamówiłam, bo Aleksik musi mieć delikatne...
No nic, dam znać jak sklep się odniósł do sprawy i DHL.
Wolałabym, aby mi odesłali, bo rabat 25 złotych to nie jest mało.
Przynajmniej puszki inpostem dotarły do paczkomatu, więc odbiorę.








Dziecko na rybach z Dziadkiem, a tutaj upał i skwar, duchota.
Nie mam energii za bardzo na nic, więc czytam sobie książkę. 
Zaraz po ogarnięciu sobie jakiś kanapek pewnie odpalimy serial.
Dopiero dzisiaj uporałam się z praniem wyjazdowym...
Muszę jakoś ogarnąć, żeby mieć więcej energii na działanie...
Tylko nie wiem jak, eh.


Torba purlov 
https://www.empik.com/duzy-mocny-transporter-dla-psa-kota-krolika-torba-purlov-iso-trade,p1368833666,dom-i-ogrod-p?utm_source=app&utm_medium=share&utm_content=produkt


Jak plecak wróci do sprzedaży dokupię jeszcze

Miłego czwartku 🐾

11 komentarzy:

  1. Plecak faktycznie zarąbisty! Ja mam sztywny kontener, ale czasem przydałaby się bardziej poręczna torba na kota. Muszę zajrzeć co to takiego jest w empiku.
    Z tymi kocimi chorowitkami to macie jakiegoś pecha. U mnie kotów co prawda mniej, ale rzadko kiedy potrzebna jest wizyta u weta. Może przy wychodzących kotach niektóre objawy nam umykają, więc problem dostrzegamy dopiero jak sprawa robi się poważniejsza...
    Zdrówka dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.empik.com/duzy-mocny-transporter-dla-psa-kota-krolika-torba-purlov-iso-trade,p1368833666,dom-i-ogrod-p?utm_source=app&utm_medium=share&utm_content=produkt

      To ta torba. Ja wzięłam dwie. :)

      Usuń
    2. Dodałam obrazek torby i link :)
      Plecak czekam aż wróci na allegro

      Usuń
    3. Dzięki! Ekstra ta torba, chyba zamówię :).

      Usuń
    4. Podoba mi się że ma szelki przyszyte wzdłuż boków. Bo miałam taką torbę piankowa składana i przy uchwycie na górze od ciężkich kotów mi się to rozerwało po prostu. A tu jest dobre zabezpieczenie i siatka porządna. Więc teraz latem się kot nie gotuje. A zimą zazwyczaj korzystamy z plecaków przykrytych od zimna kocem na wierzchu. Ale plecak znalazłam też fajny na empiku znalazłam. To może zima się dokupi.

      Usuń
  2. Aleksik ma zastrzyki. Ale dostał je do domu. Robię mu sama. W poniedziałek kontrola. Niestety stan zapalny się powiększył. Dziewczynki dzisiaj po kontroli ok. Ładnie im się goi po wyrwaniu ząbków. Najważniejsze, że jedzą. Od dwóch dni też mamy koci konflikt niewiadomego pochodzenia, ale od dzisiaj Poppy jest oddzielona w drugim pokoju. Pewnie będziemy na wszelki wypadek badać. Nie wiem czemu zaczęła syczeć i Chessur zaczął ją zaczepiać. Ale ona jakby za bardzo silnie reaguje - kopa i siku pod siebie. Więc będziemy się umawiać z naszą Wet na oględziny i badania. W pokoju Młodego syczy i się boi. Ale może się tam dogada z dziewczynami. Ja tam bywam na czytanie i filmy. I śpię jak nie ma Młodego.
    Dam znać.
    Ale się porobiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno muszę uzbierać na zestaw Feliway 3 wkłady się opłacają na zooplusie, bo jeden to bez sensu brać jak za 2 razy tyle będę mieć na 3 miesiące. Jeszcze poszukam na allegro taniej albo w innych sklepach. Więc będę patrzeć co powystawiac na Vinted. Zdrowie kotków jest najważniejsze. Oczywiście Czesia też przebadamy, bo może jemu coś dolega, ale z doświadczenia wiem, że raczej ten atakowany kotek ma.problemy zdrowotne. Albo go zaatakowała i stąd bunt. Eh.

    OdpowiedzUsuń
  4. O qurcze, za Aleksika mła czyma kciuki, on przeca wiekowy. Poppy to młodzianka, poradzi sobie. Ty się Kocurrku pilnuj z tm swoim anemicznym, zdaniem mła, trądzikiem. Zdrowie kotków zalezy od zdrowia madki, pamiętaj o tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poppy się dogadała z dziewczynkami. Umówiłam się z Młodym, że po pracy będę tam czytać. One się z Aimèe nawet polubiły wyglądają jak siostry. Porobie im zdjęcia. Ale oczywiście wszystkie 3 dostają wetcalma bo Sansa zestresowana. Aimèe i Poppy też. A tylko grube kotki mają gdzieś. Lubię i Yuuumi wszystko jedno byle miska była pełna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A no i tydzień z wrażeniami mamy. Czekam co DHL na te skargę i co z Reserved gdzie Dziecko zwróciło plecak, bo miał zacinający się wsuwak. Niby i tu i tu kasę powinni oddać. Oby. Zoopluss to wiem, że jest ok i odda, ale wolałabym chyba jednak te paczkę co DHL cofnął. Więc dzisiaj mogą być ciekawe telefony XF

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty