✿ Dam mamy sporo... ✿


Jutro Dzień Kobiet, więc już na miły wieczór pokażę Wam damy nasze.
A jutro polecam Wam, abyście same sobie zrobiły prezent,
niekoniecznie materialny, ale dla Was i kocinek kochanych...

Wszak kto wie kto kogo uratował? One nas czy na odwrót?
A może razem jednocześnie się ocalamy i wspieramy?

Sporo u nas dziewczyn, bo pomijając Kocie Matki to są też i kocie córki:
Aimee, Safrka, Isia, Pandzia, Sansa i jeszcze Garbrielka i Sówka...
Chyba nikogo nie pominęłam?

Zacznijmy od Jagodowych:

Safi i Panda

Safi na swoim tronie

Pandzia na swoim obserwatorium

Gabrielka na stanowiku

Oczywiście nie daje sobie wejść na głowę...

Reszta dwie - Isia i Sówka - to dzikuski są nieco, więc nadrobi się...
A u nas takie dwie paskudy - rozrabiaki sepukowe straszne! ;)

Maleństwo prawda?
Ale sznurki żre...

Bo mistrzyni Ejmisia nauczyła,
ona wszystkiego uczy co przydatne ;)

I przy okazji przypominamy, że sterylizacja kotek jest dla ich zdrowia!
Kto ma wątpliwości niech poczyta sobie lub spyta weterynarza.


Przy okazji też wszystkiego naj dla Kocich Mam,
które to kobiecinki (niekoniecznie młode) ratują i dokarmiają...

Wszystkiego dobrego Kotkom Waszym i Wam Panie Opiekunki! :)
Polecamy Wam Kota Boba (do obejrzenia i przeczytania)! :)

Ty i ja...*

Gdy śpisz, czasem jesteś zwinięta w rogalik,
czasem wyciągnięta, z brzuszkiem odsłoniętym,
przynoszę ci kocyk, poduszkę lub szalik
i mam ochotę całować cię w pięty.

Gdy czytam za długo lub gdy się zasłucham,
starasz się zająć mnie swoją osobą,
kładziesz się na książce, mruczysz mi do ucha,
aż mam ochotę pomruczeć wraz z tobą.

Kiedy noc się zbliża, przychodzisz do łóżka,
układasz się wygodnie wsparta o me stopy
lub główkę kładziesz obok na poduszce,
aż boję się ruszyć, żeby cię nie spłoszyć...

Gdy wychodzę z domu, jest smutno nam obu -
odwracasz się tyłem, patrzysz w inną stronę,
a ja ciągle szukam takiego sposobu,
by zostać - i machnąć na wszystko ogonem.

2 komentarze:

  1. jej ile Ty masz kotów? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej mamy jest 6, ale w tym dwa dzikie - kilka to przybłędki, które zostały, a u mnie 6 - trzy 8letnie, a reszta to lat 3, 2 i 1 :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty