Maluszki w Międzynarodowy Dzień Kota ♡


Grzecznie dają sobie zapuszczać.
Tylko Jaguś mnie nie lubi i Sherlock i Aimèe.
Reszta cierpliwie czeka, więc u tych trzech coś się dzieje tam głębiej.

Ale to nie koniec świata...
Osiem lat temu walczyłam jak maluszki miały wtedy,
Czyli obecnie ośmiolatki moje.
Cztery lata temu Aimèe przyniosła inwazję
I było to jesienią dopiero odkryte chyba.
Więc teraz szybko poszło.
I oby szybko minęło.

Na osłodę maluszki :)
Jak one dużo urosły od tamtej pory!
Nie wiem kiedy ten czas leci.















Dzisiaj ponoć Międzynarodowy Dzień Kota!

Wiec wszystkim krótkim małym i dużym życzymy
Pełnej michy i zdrowia i miłości ♡ !

Każdy kot zasługuje na kochający dom!

2 komentarze:

  1. Słodziaki piękne! A dzień kota to nie w lutym? Czy ja coś pomyliłam...?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty