Czarne misie wspominkowo 💞


Hej, hej!

U nas przeraźliwie zimno i ogólnie padam,
ale na pocieszenie mam zdjęcia czarnych kotków.
Dwóch największych słodziaków i przytulaków,
jakie znam i mam zaszczyt z nimi obcować...

Mefisio malutki roczny misiaczek



Odlot totalny



Kolejny pieszczoch i przytulak to Salemcio.
Oni mieszkali razem przez jakiś czas osiem lat temu.
Nie lubili się za bardzo, ale cóż to jest nieco konkurencja.
Oba czarne i oba przytulaśne bardzo!

Bardzo poważny Salemek


Białe wąsiki 🖤




Coś jest w czarnych kotach...
Nawet Sherlock też jest megamiziakiem...
Może wytworzyły jakiś gen, żeby się bronić?
Poluję na książkę o czarnych kotach.

Jak znacie jakieś ciekawe fakty to piszcie :)
Miłego weekendu Wam życzymy!
PS. Kicia ma świerzb, więc leczenie potrwa.
PS2. Kupiłam jej na pocieszenie jedzonko.
2010


Kicie czekają kąpiele, niestety jest w smarze/oleju,
pozbywania się zapachów i innych pasażerów
pewnie potrwa, więc do Świąt tam mieszka.

2 komentarze:

  1. Oj czarnuszki ,czarnuszki...magiczne koty.A kicia się wyleczy.DZięki Tobie ,że jej pomogłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pozbywają się swierzba i zapachu jej bo musiała w jakieś oleje i smary wejść. Nie mam pojęcia gdzie koczowala, bo jest tez mechanik samochodowy za płotem zakładu skąd ja zabrałam. Wet mówiła że właściciel sie nie zgłosił a maja tak w ogóle z tej jesieni 6 dorosłych porzuconych kotów i mimo, ze piękne, rude i białe i inne kolory to nikt nie chce...

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty