Zakociani jakoś trwamy :)


Witajcie piątkowo!

U nas właściwie się nic nie dzieje...
Dalej trwa jakiś katar, co atakuje od rana.
Pięta niby zablokowana, ale ćmi - moczę i chłodzę.
Od poniedziałku rehabilitacja, więc zobaczymy.
Raz ciepło, raz chłodno, to i smarkamy.

Cebulka









Kotki mają się dobrze, jak widać na zdjęciach.
Są jak zawsze niemotywujące do niczego.
Znaczy poza ogarnianiem kuwet i ew. wpadek,
to człowiek ma tylko chęć się położyć i odpaść.
Ale ja nie odpadam, skończyłam Krucze Serce.

Daenerys, Sherlock i Alex



Jagusio

Ejmisia i Jagusio



Ale napiszę o ostatnim tomie, jak się ogarnę...
Teraz zaczynam Heksalogię, a w międzyczasie Windę.
Z serialami coś mi opadły chęci, więc tylko film czasami.
Staram się dziecię zasmarkane przekonać do czytania.
Ale niestety, chyba sam musi dojrzeć do tematu.

Bardzo motywujące...

Mefi

Jagu


Sher i Niki

Nikusia

Ciebulka

Więc polecam polską autorkę fantasy - Maria Zdybska.
Nie patrzcie na opis książki, bo jest napisana pod ya.
A young adult może trzeba zachęcać zabarwieniem miłosnym.
Nie wiem, nie wnikam, mi się dobrze czytało...
Wszystkie trzy tomy na raz polecam, bo wciąga.

Alex i Morfi

Nikisia







Polecam do obejrzenia "Zabójstwo Versace",
polecam "Łasuch" - bardzo przyjemne i czekam na więcej!
"Armia umarłych", "Młody Andersen", "Legion samobójców",
"W czepku urodzony", "Rzeka tajemnic", "Tlen",
"Strasznie szczęśliwi", "Na celowniku"
i "Szczygieł".



Brudny jesteś dziadek





Jak znacie coś ciekawego dajcie znać,
niech chociaż kulturowe horyzonty poszerzę...
Bo tak to mam wrażenie, że większego pożytku nie ma.
Zmywam opierając się kolanem o taboret...
Oby minęło. - Kotki okładają i grzeją!



A jak Wam mija czas?
Miłego weekendu!

PS. Kiedy minęło te 4/5 lat!?

Sherlock i Daenerys pierwszy dzień

6 komentarzy:

  1. No dobrze, sądząc po liście do oglądania, to przeoglądałaś pracowicie ostatnie trzy doby😀. Zaleganie się należy 😀♥️😀. A poważnie pisząc, to porównanie malutkich kluseczek motywujących z dużymi motywującymi wzruszające. I motywujące😀♥️😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądanie jest co jakieś dwa dni ;D Dwie doby oglądałam Zabójstwo Versace bo wciągające. Reszta to tak niektóre oglądałam przez palce. Te podkreślone najfajniejsze. Armia umarłych i legion samobójców to czysta akcja, więc tak jednym okiem troszki ;)
      Maluszki zawsze słodkie, ale one w sumie cały czas maluszki :D

      Usuń
  2. A autorki nie znam. Przy najbliższej wizycie w bibliotece spróbuję wypożyczyć 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy tomy są ;D i dwa opowiadania mam wydrukowane. Zaraz to ogarnę. Ale duchota nie pomaga - ani trochę...

      Usuń
  3. Oj biedny Ty nasz Kocurrku w domu uziemiony, biedny ale za to naoglądany. a na dworze robi się paskud, zatem nie żałuj że zalegasz z zalegającymi. U mnie dziś też stado zalega a ja to szczerze pisząc na rzęsach chodzę walcząc ze śpikiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dzisiaj masakra na dworze, nigdzie się nie wybieram. Popadało, ale tylko gorzej jest. Czytam i piję drugą kawę. Najwyżej padnę przy tym wszystkim... Padnę w łóżko pełne śpiących miśków XD

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty