Kotki - nie ma nic ważniejszego na tym padole 🐱

Witajcie sobotnio,

ogólnie to się nic nie dzieje - poza wieściami Lunki:
wyszły kryształy w moczu (mamy leki) i wątrobowe wyniki,
ale następny zastrzyk w poniedziałek, a leki na pęcherz 10 dni.
W poniedziałek też będzie rtg, no i będziemy wiedzieć więcej.
Chyba z tego stresu się Młody pochorował, bo kaszel i katar,
jak ma leki to się jakoś trzyma, ale na ferie się pochorować...
Ja też wczoraj w pracy już z chusteczką - dojedzie nas ten rok.

Poppy

Sansa

Alex



Lunka w poczekalni, foto Młody


Poppy

Morganka


Młodemu się kompletnie nie dziwię, bo on bardzo z Lunką zżyty,
a ona do niego jak do mnie Mefi - przylepa i mogłaby cały czas obok.
Rzadko się tak trafia, ale się trafia i takie kotki odciskają mocniej
swoją łapkę na naszym Sercu i głębiej, bo są magicznymi...
Sansa i Aleksik ładnie jedzą kapsułki, saszetki też - bez zmian na razie.
Cierpliwie sprzątam kupki Aleksa obok kuwety - tak już będzie,
bo przy chorych nerkach niestety tak bywa i trzeba przeżyć...

Z przodu Piorunek, z tyłu Chess

Piorunek



Duży 8miesięczniak




Morfeusz

Miszka i Piorunek

Ostatnio obejrzeliśmy z Młodym "Twórcę" - fajny film sf,
ja sama obejrzałam "Syn" twórcy filmu "Ojciec" z Hopkinsem
- uważam, że bardzo dobry film - jest na Prime Video.
Dzisiaj obejrzałyśmy "The Kitchen" na Netflix - też dobry.
Kolejny dobry film to "Margot jedzie na ślub" z Nicole Kidman.
Po pracy przeważnie jednak padam, bo mnie męczy to obicie
- nie przewracajcie się nigdy na kość ogonową, bo to trwa...

Triśka, mój miniJaguś

Morfek namolny śpioch

Trisia ostatnio śpi na podusi obok mnie

Morfek i Daenerys

Piorunek

Niuńki

Czesiek


Ostatnio towarzysz przy kawie o świcie...


Na koniec wklejam wiersz, który ostatnio do mnie przemówił:

„Ja tyl­ko je­stem ka­mie­niem
I jako nie­mow­lę tu,
Ob­ję­ty mat­ki ra­mie­niem,
Ci­che­go uży­wam snu.

Le­d­wie świt du­cha pół­sen­ny
Mnie z łona mar­two­ści zwie
I w mo­jej pier­si ka­mien­nej
Po­czu­ciem ist­nie­nia tchnie.

Jesz­czem zwią­za­ny łań­cu­chem
W sze­re­gu bez­wied­nych brył
Z ogól­nym na­tu­ry du­chem,
Z ko­leb­ką bez­wied­nych sił.

Jed­nak prze­czu­wam po­wo­li,
Że za­cznie pierś moja bić,
I ma­rzę o ludz­kiej doli,
Chcę ko­chać, cier­pieć i żyć!

I wie­rzę, iż ten, co kru­szy
Dziś moją po­wło­kę, grom
Otwo­rzy dla mo­jej du­szy
Wspa­nial­szy cie­le­sny dom.

I wi­tam z dresz­czem roz­ko­szy
Każ­dy za­da­ny mi gwałt -
W nisz­cze­niu, co mnie roz­pro­szy,
Zga­du­jąc przy­szło­ści kształt.

Tam, gdzie się bo­leść za­czy­na,
Bez­wied­nej mar­two­ści kres!
A nad nią bo­ska kra­ina,
Gdzie mi­łość wy­kwi­ta z łez.

Przez wszyst­kie śmier­ci ogni­wa
Po­stę­pu cią­gnie się nić -
Ból sa­mo­wie­dzę zdo­by­wa:
Chcę cier­pieć, ko­chać i żyć! „

Adam Asnyk „Kamień”

I kilka obrazków zostawiam...






Kotkami obłożona tak, by kości ogonowej nie urażać idę czytać,
a czytam Wszechświaty Pamięć - już kończę drugi tom...

Niech topnieje ten śnieg i wraca ta Jasność...
Do napisania!

PS. W temacie WOŚPowym: w grudniu czy listopadzie 
zalicytowałam sobie na allegro książki Mai Lunde i zapomniałam.
Nikt mnie nie przebił i w grudniu przyszła paczka. 
To było zanim świat przestał się kończyć...


No to poczytamy z Morganką po Wszechświatach.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wiersz. Coś w człowieku porusza.

    OdpowiedzUsuń
  2. A smarujesz sobie czymś tę kość obitą? Żeby choć trochę ulgi przyniosło?
    Ehh ci poeci ... i ich gloryfikacja cierpienia. Do mnie to już jakoś nie przemawia ...
    Głaski dla futrzaków i trzymajcie się zdrowo 💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Kocurrku, trzymać się nam trza z całych sił. Mła Tobie pocieszająco napisze że są takie przypadki że nerkowe wyniki w normie a wyprawy pod komódkę w pokoju Cioci Dany i Azy się odbywają. U mła kiepsko, w przyszłym tygodniu dwa pogrzeby. :-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocurro, tyłek będzie bolał przez ponad miesiąc, przetrenowałam niestety. Odzywać się będzie zupełnie niespodziewanie przy działaniach różnych, a spodziewanie to przy dźwiganiu, ciągnięciu, schylaniu się. Ale minie, gwarantuję. Młody niech zdrowieje! Zdrowo proszę ma być. Czy koty mnie słyszą?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty