Zleciało nie wiadomo kiedy 🐱😺

Witajcie w ostatni dzień Maja!

Piorunek miał ostatni antybiotyk i na szczęście jest ok.
Aleksik dostaje probiotyk, ale nadal sprzątam kupki.
Motylowa nadal odczuwa te swoje leki na zapalenie żołądka,
ale ma się zgłosić po 10 do szpitala na chirurgię na badania,
a co z tego wyjdzie to zobaczymy - na razie trochę stres.
W aptece majątek, ale leki na trzy miesiące na serce są.
Kotkom też zaraz zamawiam Smillę i Calitti na czerwiec,
z nadzieją, że się żaden misiek nie posypie po drodze...

Piorunek

Lunka


Yuumi

Sansa i Aimèe 

Sansik

Purka


Piorunek i Morgana


Jutro Dzień Dziecka, a te kociaste i niekociaste dzieci rozpuszczone,
więc mają właściwie święto cały rok - co tutaj świętować? ;D
Dostałam od Dziecka breloczek Lucky Cat - kotka z podniesioną łapką,
a Dziecię też cośtam sobie wybierze, bo tak to nic mu nie brakuje.
Kociaste mają luksusy w postaci dobrej karmy i żwirku lawendowego.
A opiekę medyczną mają pewnie lepszą niż ludzie - żyć nie umierać ;)



Aleksik, Chessur, Piorunek,
Morganka i Cirilla

Morganka



Cirilla




Obejrzałyśmy fajny "Dobra osoba" z Morganem Freemanem,
Na Netflixie dobry film "Odkrycie" i serial "Czarny Punkt".
Zaczęłyśmy miniserial "Eric", a ja obejrzałam "W gorsecie"
i "Między nami  góry" z Kate Winslet - oba filmy dobre. 
Czytankowo leci drugi tom o Madsie Voortenie i "Cranford",
a "Grzechót" czyta teraz Motylowa i ma coś napisać od siebie.



Aleksik i Czesio







Lunka

Kotki sobie polegują jak to na domowe leniuchy przystało.
Obserwuję, ale nic na razie się nie dzieje - i niech tak zostanie.
Czesio brał przez tydzień VetoMune, bo kichał, ale minęło.
Dzisiaj już nabyłyśmy wiatrak, żeby przygotować się na upały.
A inne sprawy na razie poczekają, bo wypłata zwolnieniowa
to jest naprawdę do niczego sprawa - szkoda gadać...


Aleksik nasz 15 letni









Trzeba sobie jakoś radzić, ale jak trzeba to damy radę.
Grunt, żeby kotki miały zapasy, a Motylowa leki.
Stresuje się pobytem w szpitalu, ale co można zrobić, jak trzeba.
Ważne, żeby ktoś mądry tam decyzje podejmował, a nie studenciak.
Bo ten ostatni geniusz tak dał skierowania, że trzeba było szukać kodów
na tych jakiś epacjentach zamiast wydrukować jak człowiek kartki.
Gdyby nie wizyta u rodzinnego to by się nie wiedziało o skierowaniach...
Będzie dobrze, mówię jej, i powtarzam teraz sobie Będzie dobrze.

Cirilla mój Dajmon ;)

Zdrowia Waszym Kociastym i niefutrzastym podopiecznym życzymy!
No i każdy z nas ma w sobie dziecko, więc coś miłego się należy ;)
Wszystkiego Dobrego!

A nam dodatkowo mija 15 lat od kiedy mieszkamy razem. :)

Mefisio w 2009 mały Dajmon 💜

I od adopcji Mefisia naszego pierwszego Kotka 🖤

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Dla Ciebie i Motylowej, dla całej Waszej rodzinki, dla kociamberków! Zdrowia, spokoju, radości!
    M w papilotach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się, bo nadal anemia trzyma. Ale zobaczymy jak to będzie. A coś mi blog Twój nie działa?
      Dzisiaj miniserial Wielkie Nadzieje, bo pogoda jest do spania ...

      Usuń
  2. Hej, to ja z bloga igoroks, nie wiem czy mnie kojarzysz... Musiałam się przenieść na inne konto, dlatego serdecznie zapraszam Cię do mnie.
    Przy okazji wszystkiego dobrego dla Waszej kociej rodzinki. :)
    kociorowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Was 💗💗💗 i dla Waszej rodziny 😊
    Trzymam kciuki za wyniki badań Motylowej ... Trafić na dobrego lekarza to trochę loteria, ale czasem się udaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra mam łokieć tenisisty, na razie mam skierowania i receptę na ortezę do pracy. Zobaczymy. Na razie czekam na 10, bo wypłata Motylowej do dupy totalnie. I to z rzekomym wyrównaniem, którego nie widać jakoś.... Ja pierdziu. Co za kraj, żeby człowiek chorował i gówno dostawał. A tyle zabierają te nfzy i inne pierdzielniki z pensji.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty