Wspomnienie pierwowzoru drapaka ;)






/2013

4 komentarze:

  1. Czy to ten drapak, na którego Twe koty robiły skoki desantowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Teraz legowisko, na którym jest Mefisto jest po prostu przykręcone do dachu domku :D I to łapkowe stało się najwyższe ;)

      Usuń
    2. Hah, odkąd napisałaś mi o połamaniu słupka przez "chłopców-desantowców" zacząłem zauważać jak ten mój drapak zaczyna trzeszczeć i się chybotać pod ciężarem dupalka Morfeusza :)

      Usuń
    3. Ja tak zerkam na ten drugi slupek nieprzerwanie od roku, ale staram sobie tłumaczyć, że może ten wyżej miał jakiegoś pecha bo wylamały go na zasadzie cześci ze śrubą, która została w dachu domku z kawałkiem materiału dookoła, a słupek i legowisko leżaly z dziura od spodu. Nawet ważyłam Jaguara i Alexa - "Nie, nie są za grube. To są po prostu duże koty, Proszę się nie przejmować, nie ma co odchudzać".
      Ale jak go kiedyś wykońcą to obiecany mają nowy z zooplusa - fajnie sie polowało na niego, żeby był w najtańszej promocji :D

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty