Wieczorne rozmowy...


Co? Jakie dziesięć kilo w miesiąc i 14 dni?

Co tak na mnie patrzysz? Że jaki?

Puszysty jestem, tak, to na pewno, ale o co ci chodzi?

Ja nie rozumieć... Coś szumi mi w uchu...
Amber? Tak, tak Amber dużo je chrupów!

No właśnie takie małe odkrycie... :)
8 stycznia na noc został otworzony worek, tydzień temu 8 lutego było w nim ok 3,5 kg,
dzisiaj po rozsypaniu do misek w worku zostało na jakieś jedno napełnienie mich.
Michy napełniamy co dwa dni.
Także jest szansa na puszkową niedzielę, jeśli zooplus mimo płatości kartą dziś nie zdąży w piątek dostarczyć.
No tak, Amberek... ;)
Wcześniej nam szło 6,8 na miesiąc, tu na półtora wychodziłoby 10.
Ciekawe... ;)
Ale w sumie się chyba zgadza, bo szło więcej saszety na łeb.
Teraz zauważyłam, że Sanabelle ma mniej białka, może to dlatego?

Porta 21 Feline Finest Sensible, bez zbóż w drodze! :D
Pytanie czy Jagodowa mi wybaczy, że będę od niej dygać worek 10 kg (w piątek dom pusty)... xD

1 komentarz:

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty