Cały dzień z kotami - foty z fona :)


Hej, hej!
Tak noszę te foty w telefonie...
Dużo tego jest, więc postanowiłam Wam trochę pokazać.
Wybaczcie jakość ;)

Kto nie ma kota niech widzi, co traci!

Koty w poranki...
Sansa, Sher i Dina to jajkowe łakomczuchy!





Jak mi podjedzą śniadanie to potem śpią łobuzy...






Takie się znajduje też przy kaloryferze misie:



Na drapaku leży śpioch...



Koty wieczorami...

Kto nie ma - niech widzi!
To najlepsze ogrzewacze i pomocnicy!




Amber jak się lepiej poczuje przychodzi się przytulić.


Z Mefim pomaga mi czytać Deneris:












Wczoraj nas zasypało:






Ciężko o dobre zdjęcie czasami,
Ale często to telefon jest pod ręką jak mnie obsiądą.
Aparat chyba muszę zacząć nosić przy sobie...

Ale z fona można od razu Wam wpis zrobić.
Tyci ekran, tycie literki, ale dajemy radę.

Amberka czeka echo, ekg i pobranie płynu z drzewa oskrzelowego.
Zbieramy środki na to badanie - można Nas wspomóc:
a także kupując na naszym Allegro.
Udostępniając też pomagacie...

Miłej soboty!

4 komentarze:

  1. Ja też mam masę kocich zdjęc w telefonie! Śmieję się, bo jak przeglądam zdjęcia z telefonu to wygląda to tak koty, koty, koty, koty, sukulenty, sukulenty, koty, koty, podróóóóóóże, koty, koty, sukulenty, koty.... itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie koty, młody, koty, młody, kilka kotów, młody, dziwna poza kota, ;D

      Usuń
  2. Taaaaaa skąd ja to znam, milion zdjęć z telefonu:) no ale jak się człowiek ruszy po aparat, to kot zmienia pozycję i już po fajnej fotce :) z telefonu najszybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fakt, tym bardziej, że u mnie w aparacie nim złapie ostrość zapala się czerwona dioda no i poszedł sobie kot... -.-"""

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty