Jagodowe koty, które odwiedziłam... 🐾


Hej!
U nas za oknem leje i pada.
Zimno, szaro, buro i ponuro... ☔

Amber w swojej kryjówce, na razie je sosiki.
Wizyta w poniedziałek, więc czekamy.
Nie nastawiamy się na nic - bez krakania...

Jako, że dziś Dzień Łojca to byłam u Jagodowej...
A Salemkowi poniosłam kilka past Miamora,
bo u mnie szlachcie żadnej nie podeszły,
więc cztery dla Salemka i ekipy poniosłam.
Zjedli w pięć sekund!

Dzisiaj fotki z telefonu:

Isia:

Ucieka na mój widok, skubana.
Pamięta tego weta, ehhh...

Salem:

Pan i Władca się wyleguje, a co.

Siwiutki Salem Szary :)

Gabrielle:

Ta to lubi, żeby głaskać.

Ale futro zmienia, więc swędzi

Panna, co nie da sobie w kaszę chrupki dmuchać

Godność Królowej

Młoda królowa to nic nie może porządzić :P

Salem:

Obok Niej na podusi Salemcio

Trochę jak Król i Królowa na tym biurku...

Oczywiście Salem ważniejszy.

Pierwszy tu byłem i mam prawie 14 lat!

Safi:

Ta wychowanka Króla się nie przemęcza...

Lubi głaskanie!

Urosło jej się, ma już 5 lat!

Panda, nasza 7 letnia:

Panda kungfu z upolowanym

Daj jeszcze jeść!

Kotek głodzony, rozumiecie...

Dej?

Grunt, że u Jagodowej wszystkie zdrowe!

U Was też tak zimno?
My pod kocem z herbatą...

Zgram fotki z aparatu na jutro.
Do jutra zatem!

PS. Wetowi dałam znać z Amberkiem.
Jakby ktoś chciał wspomóc spłacanie długu:
🐾 pomagam.pl/milekoty1 🐾
Dziękujemy Wam za każde wsparcie!
Jak ktoś nie może wesprzeć grosikiem
to posłanie zbiórki w świat też nam pomaga.

1 komentarz:

  1. To tak jak u nas, przychodzę do rodziców i Dyziek się chowa na mój widok! Koty mają niezłą pamięć! Na szczęście ta przyjaźń jest do odbudowania ;)

    U nas też zimno i leje :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty