Do przyjaciela 💖


Ku pamięci Amberka ur. w maju 2014,
a będącym z nami od 10 października 2014
do 2 sierpnia 2018 roku. 🕯

Czerwiec 2015.


Wierzyć się nie chce, że to było tak niedawno,
A jednocześnie jakby wieki minęły...
Strasznie dziwne uczucie albo raczej odczucie
upływu czasu, a jednocześnie... Jakby stał.


Stronę autorki poniższego wiersza poleciła mi sowa.
Mam nadzieję, że mogę zacytować.
Tak mi pasuje do zdjęć Mefisia i Amberka.
Czy koty czują? Mam nadzieję, że tak...
Może czują, że on jest gdzieś blisko?





Do przyjaciela

Mój przyjacielu, czy mnie słyszysz? 
Mój szept od plusku fali cichszy, 
cichszy niż lekkie wiatru tchnienie, 
cichy, jak ciche jest westchnienie? 

Mój przyjacielu, czy mnie widzisz? 
Mą postać, jak ku tobie idzie, 
choć niewyraźną, lecz znajomą, 
z przyjaźnie wyciągniętą dłonią? 

Mój przyjacielu, czy mnie czujesz? 
Mój dotyk delikatny, czuły, 
mój zapach dla ciebie znajomy 
i smak mej łzy, tak bardzo słonej? 

Wiem, że mnie słyszysz, widzisz, czujesz 
i choć chwilowo nie rozumiesz, 
wiesz, że cię wezmę znów na ręce...
Bo przecież koty wiedzą więcej.

autor Marta "Majorka" Chociłowska-Juszczyk






Myślę, że Mefisto czuje, że Amberka nie ma...
Minęło dość dużo czasu, by myślały, że jest u Weta.
Ostatnio przytula się często i dużo spokojniej niż zazwyczaj...
Ale co myśli można tylko zgadywać...



Lecz myślę, że koty nie myślą o kłótni w przyjaźni
ani o tym, czy mógł wtedy inaczej podejść do sprawy.
Stało jak się stało... To tylko my ludzie rozmyślamy.
Koty żyją chwilą i tego musimy się od nich nauczyć.


💗Zbiórka: pomagam.pl/milekoty1 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty