Ambusio i Mefisio 💜


Ku pamięci Amberka ur. w maju 2014,
a będącym z nami od 10 października 2014
do 2 sierpnia 2018 roku. 🕯

Luty 2015.







Koty Św. Piotra.

Święty Piotr kłopot miał nie lada,
kiedy do Nieba wpuszczał koty,
bo musiał uznać, że wypada
zbudować dla tych kotów płoty.

Znał Św. Piotr zwyczaje kocie,
(mimo swojego majestatu),
że często kot siada na płocie,
by z góry się przyglądać światu.

W dodatku była też potrzeba
(wśród świętych to są fakty znane)
odnawiać często wrota Nieba,
bo ciągle były podrapane.

Koty drapały, by otworzył,
lecz nie gniewała sprawa go ta:
Skoro je takie Pan Bóg stworzył,
nie można za to winić kota.

Jakoś rozwiązać jednak trzeba
kocie problemy w Świętym Gaju,
bo po co szedłby kot do Nieba,
gdyby się nie czuł tu jak w Raju?

Decyzja przyszła z samej góry,
(bo takie w Niebie są prawidła)
Kotki, kocięta i kocury
dostaną w Niebie białe skrzydła.

I tak się stało. Wiemy o tym,
Tego nie widać z ziemskich dołów,
natomiast w Niebie, rajskie koty
trudno odróżnić od aniołów.

autor Franciszek Klimek







💗Zbiórka: pomagam.pl/milekoty1 💗

4 komentarze:

  1. Jutro palę swieczkę,za moją hasiorkę Lunkę.Odeszła 22 listopada 2017 roku.Wiem jak to boli.Odeszła przy mnie na podłodze.Rozumiem w pełni Twój ból.Mam jeszcze kotkę Pusie chora również na nerki.Choruje od pięciu lat.Ma 14 lat.Mam już pieska równięz Lunkę .Mama hasky ,tatuś nieznany.Pracuje w sklepie zooligicznyn.Jak bardzo Ciebie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapalalam świeczkę tak jak mi napisała Ninka, ale od kiedy wybralam maluszka od kotki, która okocila sie w noc kiedy Amberek tam ostatni raz był to wiem, ze on jest Amberka testamentem i przygotowujemy się na niego.
      Nic nie zapełni tej pustki... Nie da się jej zapełnić. Jest pustka i ból a obok nowy przyjaciel, który jeszcze przy mamusi rośnie w siłę :)

      Usuń
  2. I bardzo mi się podobają wiersze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie ma słów. Wiersze wyrażają to wszystko co czujemy. Jednocześnie żal i smutek ale.i nadzieje, ze tam gdzie jest jest mu lepiej. Kotki tez czują pewnie, ale one przeżywają to pewnie na swój sposób. Ale widzę, ze chory osobnik stada musiał je smucic, bo teraz częściej się bawią, częściej przychodzą do przytulania. Pewnie tez dlatego ze nie jestem skupiona tylko na chorym...
      Wiersze pana Klimka sa bardzo pocieszające ale i ma wesołe podnoszące bardzo na duchu. Polecam bardzo, bo sa nowe dwa wydania jego wierszy i za grosze na allegro można kupić czy w księgarniach internetowych. Chyba nawet za 15zł widziałam.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty