Choinkowa demolka 🎄


Hej, hej,

śniegiem nas zasypało masakrycznie - idzie nogi połamać.
Nim się dokopię do zdjęć z kompakta wrzucam z Insta.
Nie każdy ma Instagrama, a tam pojawiły się pierwsze zdjęcia,
gdzie nasza Nikuśka i ekipa zaczęła dewastację drzewka.
Ale nim będzie makabra zobaczcie jak to się z kotami czyta:

Mefisio, Jagusiio,
Chessurek, Nikusia i Sherlock
oraz Daenerys :)




A tu jak Nikusia robi demolkę na Choince!
Zainteresowały się dopiero po Sylwestrze i świętach.
Minęło zamieszanie i zaczęły się nudy, więc...
Co to takiego świeci i miga? Trzeba na to wejść!



Ta panna poniżej ma wszystko w daszku - fuka na Mefa i Shera ;)
Ale spokojnie - Feliway na wszelką wszelkość działa.
Choć przy Mefim i Amberku - nie wiem czy zadziałał.
Ale to tak zawsze jest - a jakby nie było Feliway to czy daliby spokój?
Lepiej załączyć niż nie załączyć i się stresować
- to chyba też na opiekunów działa antystresowo... ;)



A poniżej takie wspominkowe zdjęcie Amberka.
Malutka część, która została mi ze zbiórki idzie na tego Feliway.
Niech ma jakieś dobroczynne działanie, aby Lunka dobrze się czuła.
Ja wiem, że ona ma ich gdzieś i nie da w kaszę dmuchać,
ale chcę, aby i maluchy i wszystkie się ułożyły tak na 100%.
Mefisio na przykład odchodzi jak przyjdzie Chessurek - zazdrośnik.

Facebook mi przypomniał o tym, jak rok temu
nie spodziewaliśmy się po usg i rtg większej tragedii.
Zapamiętamy Go na Zawsze.

Nie chodzi o to, żeby zaraz się smucić.
Podobno musi minąć cały rok - by minęła żałoba...
Pierwsze święta bez, pierwsze cośtam bez...
Na pewno aż do końca sierpnia tak będzie.
Choć zdarza mi się popłakać nie ukrywam...
Ale starczy tych smutków - teraz filmiki:



Na Choince jest Nikusia i Morfeuszek :D



Odezwiemy się wkrótce! :)

🐾🐈🐾🐈🐾

Ogłoszenie pod patronatem Kociego Brzuszka:


🐾🐈🐾🐈🐾

10 komentarzy:

  1. Taka wielka kocia zabawka :-) Podoba mi się biała choinka. Ale uśmiałam się po pachy. Jednak dom z kotami to jest to co lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy tego więcej tylko kompakta z filmikami muszę namierzyć :D

      Usuń
  2. Jak Ty wstajesz jak CIebie tak obsiądą. ...ZAbawy z choinką super.A o zwierzaczku co odszedł zawsze się myśli i jest w sercu.Mniej się płacze.Ale łzy czasem lecą.u mnie minęło 14 miesięcy od odejścia Lunki pierwszej i dalej mam łzy w oczach czasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby wstać trzeba te leżące na mnie przenieść obok na kołdrę, a te co w nogach to udaje się wyślizgnąć kończyny bez naruszania ich snu.
      U nas minęło prawie pół roku, a ja mam wrażenie czasami jakby to wieki minęły...

      Usuń
  3. U nas jest zawsze wielka choinka, starsze koty się nią nie podniecają, ale w tym roku akurat przed Świętami przybył nam nowy mały lokator, więc choinka była ustrojona od połowy w górę i jakoś szczęśliwie obyło się bez dewastacji. Większe straty były przy ubieraniu, bo mały bardzo pomagał i zrzucił mi ze stołu trochę bombek, niestety tych szklanych akurat...
    Co do Amberka - niby czas leczy rany, ale blizny jednak pozostają, wiem o tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u nas nawet od połowy w górę by ich nie powstrzymało :D Pierwszą Choinkę demolowała Ejmisia, a później to już po kolei... Ale białej się rok temu bali. A w tym roku już lęki opadły, jak widac :D
      Ja szklanych nie używam - zawsze się boję, że nawet Młody może się skaleczyć.
      Oj zawsze będzie takim kamyczkiem, co o sobie przypomina.

      Usuń
  4. Buhahahahaha Jakie śmieszne zdjęcia. Wy to jesteście fajowi i do tego zabawni. Każdy chciał poczytać. ;D Zdjęcie Amberka mnie poruszyło. Wiesz, żałoba to kwestia indywidualna. Ja tęsknie z Dinusiem tak jak tęskniłam, ale patrzę na to inaczej. Cieszy mnie ta tęsknota, przecież to mój przyjaciel i zawsze będę tęsknić. Pewnie, jak i Ty za Amberkiem.

    Pozdrawiam Was wszystkich, dziękuję za uśmiech, bo właśnie nim mnie obdarowaliście. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, to był przyjaciel i dziwne jakby się za nim nie tęskniło i nie brakowało go. Chyba muszę zmienić nieco nastawienie, ale wiadomo, że czasami zaboli...

      Oj bez zwierzaków nasze życie nie byłoby takie radosne :)
      Wpadaj częściej! :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty