Buba to stan umysłu 🐭


Hej, hej!

Dziś na blogu odzywa się Buba we własnej osobie:

Udawanie niewiniątka...
Nie można dać się zmylić w żadnym wypadku!

Wiecie jak to jest być jedyna aktywną istota wśród bandy seniorków? 
Ja niestety wiem. 
Mimo usilnych zaczepek nie wzbudzam ich szczególnego zainteresowania...




Czasami Pan Domu się mną zainteresuje i w odwecie siepnie mnie przez ucho, 
ale później prostuje się bufon jeden i pokazuje, że jest tu samcem Alfa. Phi. 
Chociaż nie mogę narzekać - gdy jest nam ciepło i miękko 
mogę liczyć nawet na spanko w przytulaskach i mycie uszu. 
Taka nagroda za wcześniejsze ustawianie mnie do pionu. 
A ja po prostu chce się bawić! 



Ulubiona mysia Buby



I ciągle jestem głodna. 
Jak byłam jeszcze mała to Pani, która mnie oddała dawała mi wędlinę. 
Tak, tą słona, niezdrowa wędlinę... 
co poradzę ze na sam jej zapach dochodzący z góry blatu 
pazurki wychodzą mi niczym ostrza z opuszek 
i mam potrzebę wdrapać się na blat to miękkim ubranku? 

Buba i Safirka

Gabrielle :)




Chociaż ostatnio przybiera metodę takiej jednej, 
stoję obok na stole, pięknie się prężę i czekam. Czekam. 
A jak się nie doczekam to robię napad. 
Wiec ostatnio - raczej długo nie czekam.

Pan Domu to oczywiście Salem!


Choć Safi też charakterna


Mieszka tu tez jeszcze jakaś zołza. Wredne to strasznie. 
Widzi mnie i od razu ma minę jakby z patelni dostała 
- i to wcale nie dla tego bo jest niby mieszanką persa. 
Więc skoro ona na mnie jakieś fuki na dzień dobry 
to teraz ja jej sprzedaje parę phyrków zanim zdąży się odezwać 
- i bawię się w najlepsze dalej :D



Po co ten mały szczyl tu, hę?



A bawić się to uwielbiam, bardzo nie niszczę przedmiotów, 
bo ciałko człowieka jest milsze w gryzieniu :D




No i co zrobisz? Nic nie zrobisz...
Buba to Buba i już.
Ale Bubą trzeba się urodzić - Buba to stan umysłu :D
I gryzoń i sęp okropny!
Grzeczna jak śpi i jeść nie woła.


Przypominam o akcji #108kotów 
Miłego czwartku!

2 komentarze:

  1. Moja Szajba :D Jak dalej będzie taka niepokorna to będzie prezentem dla Jagodowej, bo gnębi Bzibe drań jeden, gówniarz :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty