Czwartkowe różności 😸


Hej, hej!

Ja znowu przelotem, ale już czwartek!
To jakiś taki dzień tygodnia, że można znieść wszystko.
Nie wiem, o co chodzi w czwartki...
Ale na razie przed Wami dużo zdjęć :)
Integracja trwa i jest dobrze - jest nadzieja!

Aleksik

Kot z podwójną naturą
Jak Jekyll i Hyde

Lunka już sama przychodzi 

Śpi z Chessurkiem,
a Mefi podgląda...



Morfi promuje spanie

Aimèe przepowiada mrozy

Morfi jest po stronie wiosny 

Piękny Chessurek 

Jeszcze nie wie, czy lubi Lunę 

No, ale niech już grzeje jak przyszła 


Piękny, ale zdradliwy 

Tu też Chess 


Luneczka sama przyszła spać!

Oczywiście pomiędzy 

Daenerys ma przypływy miłości 

Mefi polizał po łapce 

A tu kilka zdjęć takiego tam hobby ;)






O takie ciapki mam - może to nie kotki, ale...



A to widoczki z rana:



I na koniec filmiki:



Dzisiaj też jest dzień książki, więc jak znacie jakieś ciekawe kocie historie
to dajcie mi listę w komentarzach :)

Jutro Dzień Kobiet, więc Wam życzymy:
Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń! 😻
I żeby te kocury nie denerwowały 😸

Co z tego, że gryzłam worek?
Nie masz dowodów!


I co z tego, ze opakowania rozgryzam?
Za mało było w misce!


Czego nie rozumiesz?
Miałam prawo, MOJE kocie
prawo PEŁNEJ MISKI!

Jutro o północy kończy się także zbiórka na 108 kotów:
pomagamy.im/108kotow - na jedzonko.

Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Worek był za słaby po prostu ... nie przeszedł kontroli jakości, Matka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra jakas worki musze w szafce pod zlewem trzymać...

      Usuń
  2. No cóż, karma w torbie nie miała szans. "I jeszcze sie matka dziwisz, phi" :P
    Fajnie Ci idzie to malowanie figurek. Ja nigdy nie miałam do tego cierpliwości. Adam maluje warhammera, czasem jak siedzi i dłubie w tych modelach to aż go podziwiam :D ale inni nie mają cierpliwości do szydełka, więc może po prostu figurki nie są dla mnie - nie można być we wszystkim najlepszym :D
    Co to są te zielone sznureczki? to jakas zabawka dla kotów? Ja muszę pomyśleć o czymś więcej dla nas, bo odkąd mam koty w ilości sztuk 4, to wydaje mi się, że jakoś ilość zabawek i rozrywek stała się niewystarczająca.
    Będę też kombinować z rozstawem kuwet, bo mam wrażenie, że 3 w takiej kombinacji to za mało no i coś jeszcze do drapania by nam się przydało. Ale nie mam za bardzo gdzie wstawić dodatkowego regularnego drapaka, więc tutaj pewnie obstawię coś na balkonie. Na czas wiosny, lata i wczesnej jesieni rozwiąże to problem, potem będę myśleć dalej.
    Skąd jesteś? Mam na myśli miasto. Bo te widoki są mi jakieś takie znajome - chyba musiałam tam kiedyś być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie to dworzec który mijam jak idę do pracy. Pod Lublinem miejscowość taka... Lotnicza ;)
      A te sznurki to na oknie mam sznurki, ale pozaplatane, bo pasjonaci je odryzaja i robią swoje artystyczne oprawy okna...
      Ja musze moim tez przestrzeń powiększyć. Jest 4 kuweta z zooplusa za punkty. Jak będzie trzeba to będzie i 5. Na razie jest mała różowa dla kociałków jeszcze.
      I drapaki dostawie dwa ale tańsze i mam sznurek z castoramy, żeby na starym nogi owinąć na nowo.
      Ale najpierw kończę sufit w kuchni, bo wyszły na jaw uroki mieszkania na ostatnim piętrze i pekniecia wyszly i już nie mogłam na to patrzeć drugi rok z kolei...

      Usuń
    2. W Lublinie jako Lublinie byłam raz. Więc pewnie musiałam pomylić miejsca. Mam znajomą w Świdniku, tam kilka razy mi się zdarzyło być za dzieciaka, ale to w sumie wszystko :D
      Sznurki fajna sprawa - muszę coś pokombinować dla mojego towarzystwa, żeby im urozmaicić czas trochę :)

      Usuń
    3. Ha, to już masz dwie znajome :P

      Usuń
  3. Powinnaś się cieszyć, że kotek jest samoobsługowy i nie czeka aż mu jedzonko podasz, tylko sam bierze sprawy w swoje łapki.
    A kapcioszki cudne, niezależnie od tego kogo przedstawiają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze w kapcioszkach latam, wiec tez nieco się dokladam do roznoszenia Żwirku, bo on się przykleja. Ale cat best jest wydajny, więc coś za coś.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty