Jagodowe początki 💜


Hej, hej!

Tak sobie Czwórcy u Jagodowej oglądam zdjęcia,
więc postanowiłam się z Wami podzielić nimi - 5 lat później.
Dokładnie 6 marca 2014 roku pojawił się pierwszy wpis! 🎂
Szczerze mówiąc nie pamiętam już jak to jest mniej kotów.
Teraz gdzie się nie spojrzy tam któryś śpi albo siedzi albo wariuje...

Pandzia


Pamiętać trzeba, ze Isia jako kotek bojaźliwy była izolowana.
Nie pamiętam już ile czasu, ale miała domek w łazience.
Gdy oswoiła się z Mamą została wypuszczona na resztę domu.
Salemek niestety nie zapałał jakąś wielką miłością...

Isia 



Ale jak to bywa dużo radochy wprowadzają młode koty.
Safirka była adoptowana jako 3miesieczniak  szajbą.
Czego ona nie wymyśliła, ale też była śmieszna ze spaniem.
Jest gdzieś w starych wpisach sesja jak śpi sobie na siedząco.

Safira




Isia i Safi

W przypadku Safiry jest jeszcze jeden aspekt przy zdjęciach:
Jest dowód, że kiedyś była smukłą kotką, a nie baryłką.
Ale to jak Jagusio u mnie - karma bezzbożowa light,
ale on kocha chrupki i koniec - utrzymują swoją puchatość.

Safirka




Obserwowanie jak się koty poznają, jakie maja układy,
a nawet jak śpią - jest po prostu relaksujące i przyjemne.
Nie będę więc odmawiać sobie zdjęć przeróżnych kocich sytuacji.
Jak tutaj się nie rozpływać nad tak słodko śpiącym kotem?






Kiedyś czytałam, że oglądanie śmiesznych filmików z kotami
poprawia ludziom humor - ja polecam jednak zdjęcia.
Od razu lepiej, prawda? A ile ja tego jeszcze mam...
Tez macie tak zawalone telefony i komputery zdjęciami?

Miłego tygodnia! 🐾

2 komentarze:

  1. No ba... same zdjęcia i filmy kotów :) Fajnie czasem móc do nich wrócić Jak czasem patrze jakie Purka i Amaya były malutkie, to aż się rozczulam :D Nie wiem kiedy one tak urosły.
    Teraz, od momentu jak Hedwiga jest z nami, to też już zauważam różnicę. Jak ją brałam była sporo mniejsza, teraz zaczyna powoli dochodzić do wielkości Amai, też będzie sporą kocicą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Chessur jest wielkości Mefiego. Ja nie wiem, co to będzie... On jest jakiś przerośnięty, a Nikusia rudzieje, a taka była jasnoszara z ledwo widocznymi żółtymi kropkami.
      Ja mam dysk zewnętrzny 500gb zdjęć. To co jest na blogu to i tak tylko część. Ale traktuje to jako album , bo tak siąść i oglądać zdjęcie po zdjęciu na kompie to masakra .

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty