Słoneczne życzenia na Zajączka dla Was 💐


Witajcie przedświątecznie! :)

Choć oglądałam "Doc Martin" do późna to jednak żyję.
Wstałam i tak rano około ósmej i tak ogarniam sobie zdjęcia,
a przy okazji z Deezera leci mi muzyka ulubionych zespołów.
Na co dzień się zapomina jak ulubiona muzyka pomaga,
jakoś tak lżej się patrzy na cały świat - i słońce nawet cieszy.

Jagusio i Sherlock





Emrysek

Chessurek


Jaguś na stole

Towarzystwo kocie nadal w szajbie dzikiej trwa dniem i nocą.
Częściowo też za sprawa odważniejszych gołębi za oknem...
Mnóstwo się ich pojawiło - chyba natura odzyskała nieco terenu.
Nawet jeśli to tymczasowe to jest nieco pocieszające...
Maseczki zamówiłam - skoro już obowiązkowe - będą w koty.

Emrys pomaga w praniu

Daenerys i Chessurek

Dołączył Morfi


Czessurek zdziwiony


Piękne oczęta Czesia

Jagunio niewiniątko

Emry padł

Momentami nieco dziwnie się człowiek czuje na myśl o jutrze.
Jakie to będą zupełnie inne Święta niż zwykle, ale choć ciężko...
To przecież to dla bezpieczeństwa każdego z Rodziny jest.
Żadne widzimisię ani obraza - taki Świat nas spotkał teraz...
Ale wyjdzie słońce i będzie coraz lepiej - tego się trzymam!

Aleksik w ulubionym koszyku



Daenerys z rana



Mefisiu

Morfi śpioszek

Obok Sherlock śpi

Na pocieszenie kilka filmików z Słodzinkiem Morfeuszkiem:




A takie śniadanko miałam: dżemik z bzu z Hobbitowa polecam.


Moja stacja nadawania :D



Taki prezent dostała Motylowa na urodzinki:


Na koniec tradycyjnie pocieszne obrazki z Facebooka :)
Trzymajcie się tam ciepło!

Będzie dobrze!

MUSI.





Życzymy Wam spokojnych Świąt i aby wszystko wróciło do normy 🐤🐥
Siedzimy w domach nie za karę, ale z Troski i Miłości do Bliskich 🐑🐏
Niech się spełni wszystko, czego Wam potrzeba🥚🐣
Byśmy mimo, że nie razem, a na odległość spędzili miły czas 🐇🐰







Pamiętajcie:


11 komentarzy:

  1. Pewnie,że MUSI byś dobrze.Fajowego czasu i zdrowia KOcurek dla Ciebie i Twoich najbliższych.Ja też trochę odpocznę bo w sobotę sklep był zamknięty.Trzy dni wolnego ..luksus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do u mnie też wolne do wtorku, zobaczymy jak to będzie dalej :) Na razie o pracy nie myślimy, a każdy robi sobie coś na boku... Zaraz pewnie będziemy ogarniać żurek :)

      Usuń
  2. Dziewczyny i Młody oraz Bando Kocia, Wszystkiego Najlepszego, zdrowia, cierpliwości i spokoju. Wszystko będzie dobrze, właściwie czasami nawet teraz bywa ;) Trzymajcie się krzepko. Uśmiechy z Podlasia przesyłam i specjalne głaski dla Mefiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy 💗💗💗 Mefisio jednak co drugi dzień prezent zostawia, ale grunt, że je i pasta mu smakuje póki co Winston (Smilla przyjdzie po Świętach). Będzie na pewno dobrze skoro Ikea rusza :)
      Będzie co ma być. Uściski dla Was ! I dużo Martina :D Jestem na etapie terapii 🤣

      Usuń
  3. Damy radę! Wszystko mija, nawet najdłuższa żmija :).
    Wszystkiego dobrego, pogodnych Świąt i zdrówka dla człowieków i kotełków!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że masz swoje pasje - książki i filmy , o kotach nie wspomnę ;-)
    Ja sama naszyłam maseczek dla rodzinki ;-)

    Zdrowych i spokojnych Świąt ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei z szycia jestem noga totalna. na Drutach umiem, na szydełku umiem - ale nie mam bo mam psychopatów w domu czterołapnhych XD ale szyć niestety - ani nie umiem obsługiwać maszyny do szycia (nie mam też) a zszyć potrafię np jak gdzieś się coś popruje młodemu albo jaka kiecka XD

      Usuń
    2. Na You Tubie pokazują nawet jak zrobić bez szycia ;-) No ale przy tylu pomocnikach to może być awykonalne ;-)))

      Usuń
    3. Oj tak, przy nich nie mam odwagi nic szydełkować :) Ale nawet jeśli to sprzęt mama może mieć, a sklepy z włóczkami raczej nieczynne... Ale kolorowanki mnie relaksują, i simsy i Dr Martin :D O matko a pobudka o 4.30 :D

      Usuń
  5. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty