Najpiękniejsze Koty na świecie 🐈


Hej, hej!

Weeekendzik jest, a że wydarzeń jakoś nie ma...
To, żeby nudno nie było wstawię Jagodowe Koty.
Ostatnio wspomniałam o kilku, ale żeby nie było zamętu...
U Jagodowej kotków jest 6, a ja mam tutaj sesję przed Bubą.
Nie ma tutaj też Gabrielle, ani Sówki - dołączyły rok później.





Okno zajęła ciekawa świata gówniara...

Stół zajęła dama,
co się za księżniczkę uważa...

Co on do mnie wpiął!?
Coś tam marudzisz?

W jednym roku do Salemka dołączyło kilka panien.
Jak wczoraj pamiętam, że to był 2013, bo ja nabyłam Ejmisię.
A u Jagodowej pojawiła się Isia, o ta wyciągnięta na kanapie,
tygrysek taki fajniusi, a także Pandzia jak panda wyglądająca.
I czarna pantera sikunek kochany Safirką zwany :D







Pandzi ostatnio nie widziałam, ale wspomniałam o niej,
więc macie zdjęcia podglądowe jak wygląda ta szajba.
Pewnie mniejszą widoczność zawdzięcza się układom
i układzikom, które w każdym stadzie się zmieniają...
Nie wiem jak obecnie jest z rozciągliwością Isi.








Safirka nie taka młoda już jak na zdjęciach,
ale to dowód, że kiedyś była mała i była smukła.
Miała być na chwilę, a wyszło jak wyszło,
Salemek sobie ją zaklepał do wychowywania i kuniec.
Obecnie to baryłka na czterech łapkach, sikun.









Obecnie na szczęście się nic nie dzieje.
No może Bubson dokazuje, ale to młode...
Z tego stada to w sumie tylko Isia chorowała.
No i później dołączyły dwie tójkolorowe damy.








Salemcio piernik wśród dam jakoś daje radę.
Z tego, co wiem idą czasami łapkoczyny
- bo ileż można zwracać uwagę tym kobitom?!
Tutaj trzeba spokoju dla starego Piernika...
W końcu Salem skończył 16 lat jesienią!










Wszędzie wolno wejść i wszędzie wolno siedzieć.
Nie wiem, jak jest jak mnie nie ma, ale przy mnie...
Stąd dowody na zdjęciach, że nawet na stole się leży.
No, bo kotek najważniejszy i jego chcenie - o!
Safcia czarna jak smoła z apaszką - ma czarny charakterek!







The Salem

Następczyni tronu, Safirka

Niezależna księżniczka ;)

Pandzia szukała domku od małego i niestety wracała...
Aż u Jagodowej została, Isia ją znała, więc to miało pomóc.
Jednak to są dwa niezależne byty. Pandzia skończy 10 lat latem...
Safirka natomiast w maju będzie miała swoje ósme urodziny!
Jak ten czas leci... Kto by wierzył, że mija zaraz 8 lat od adopcji?









Isia miała z nich wszystkich ogromne szczęście oswojenia.
Gdyby nie to, że dała się jakoś oswoić i złapać,
zamarzłaby pewnie tamej dawnej zimy pod kioskiem...
Ale to już dawne dzieje i trzeba się cieszyć, że jest.
A ma już tak jak moje najtarsze - 12 lat w marcu :)





Gdyby nie te kocie mamy, gdyby nie my sami też...
Ile by tych łajz zamarzło gdzieś w krzakach...
A ile szuka domów i znaleźć nie może, bo nie rasowe?
A to najpiękniejsze przecież takie bure, łaciate...
Czarne to już elita i prestiż sam w sobie - wiadomka!

Miłego wypoczynku :)
PS. U mnie w planie czytanki i kolorowanki.
I może jakieś Sims 4 się uda jak szkole z Młodym zrobimy.
Rozumiecie, Anaruk i te sprawy... 🥴

(foty marzec 2014)

4 komentarze:

  1. Najpiękniejsze? Oj Kocurku, a najpiękniejsze to nie są przypadkiem dla Ciebie twoje? Ale fakt. Piękne, a Isiunia kuleczka tak mi w oczy zagląda, a Salem sama tajemnica, Pandzia jaka słodka, Safirka łobuz. ❤️😀❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie że dachowce najpiękniejsze 😻 bo inni to np w pracy ktoś się chwali że ma jakiegoś rasowego a mi tam wystarczają nasze dachowe misie choć nie mające do dachu dostępu. Co najwyżej do szafy albo szafki nad kuchenka.

      Usuń
  2. Fajne te Jagodzianki, charakterne. Znaczy widać kto jest państwem w domu, he, he, he. Mła rozpoznawa bezbłędnie bo sama ma państwo a właściwie to Jaśnie Państwo. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salemek szczególnie charakterny. Ale on ma 16 lat więc mu wolno. Tak jak u mnie wolno Jagusowi być Zgredem. Jojczer i maruda ale duet Mefcio i Jaguś to wielka miłość od 2009 r i nie ma prawa nikt ich rozdzielać nawet jeśli rudy zżera cenne chrupy Mefowi.......

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty