Właściwie dobry początek tygodnia 😻

Witajcie poniedziałkowo!

Dostałam wieści i zdjęcia, więc się dzielę.
Jagodowa adoptowała małe czarne nieszczęście.
Salemcio Junior już poznaje kąty i szaleje,
jedne dziewczyny coś tam marudzą inne nie.
Nie mogę się doczekać aż poznam Małego Carewicza osobiście!

Chwila adopcji! Salemek Junior

Poza pazuchą do nowego domku

Łe to tylko odbicie 

Wzruszenia

Kiedy cię biorę na ręce,
ogarnia mnie fala wzruszeń,
wszystko się zdaje łatwiejsze
i prościej jest "móc" niż "musieć".

Kiedy cię biorę na ręce,
a ty w mą dłoń główkę kładziesz,
śmiać mi się chce wtedy więcej
i płakać chce mi się rzadziej.

Kiedy cię biorę na ręce
i wtulam twarz w twe futerko,
czuję, jak bije twe serce -
tak szybko bije, tak lekko...

Podarowałaś mi siebie,
a może jeszcze coś więcej -
bo czym jest szczęście, wiem wtedy,
kiedy cię biorę na ręce...

Marta "Majorka" Chociłowska-Juszczyk

Zabawa!

Pije z poidełka ode mnie!!! ❤️

W takim razie godny następca 👑

Ta wiadomość wzrusza, ale i podnosi na duchu...
No toczy się dalej historia i życie - tak być musi.
U nas też się toczy - dziewczynki rozrabiają.
Dostałam też wzruszająca paczkę od Efka i koty na FB.
Poza książką "Pax" była w paczce kartka, smakołyki
i - co bezcenne - obrazek samej Ewy Ryńskiej - Efki.

Merida wcina

Śpimy

Luna i Meffu

Merida u Mefisia

Aleksik na słoneczku 

U Mefisia bywam poczytać, lecimy dalej z wampirami,
a u siebie jak nie mam siły męczę Netflixa.
Obejrzałam cały "Nowy wspaniały świat"...
No ja nie wiem, pomysł ktoś miał, ale jakoś tak...
Nie porwała mnie ta historia i mam nadzieję,
że nie będzie 2 sezonu - z nudów można zobaczyć.

Morfeuszek

Czesiooo

Cześ

Nikusia się grzeje 


Na HBO go polecam "Odpowiedzialność".
Westworlda skończyłam dla czystego sumienia, ale...
Chyba minęła moda na alternatywne rzeczywistości.
Jak znacie coś godnego obejrzenia piszcie.
Moja lista do obejrzenia nie ma końca,
ale jakoś nic do mnie nie przemawia obecnie coś.

Luneczka

Emrysek




Kolejna paczka karmy zaraz przyjedzie,
a potem może sobie przychodzić zima.
Dni mi upływają pod znakiem zastrzyku,
nie cierpię tego momentu i mam dość ortezy.
Poza tym czytanie jednak najlepsze.

Zakocenie u Młodego

Czytanie u Mefisia



Mefcio :)

Zimno już się robi, a na ortezę nie można nic założyć.
Więc śpię pod dwoma kołdrami i kocykiem.
Koszulkę mam ciepła, więc daje radę.
Kotki mnie dogrzewają, Sherlock nie odpuszcza.
No i zamawiam sobie wiadra ciepłej herbaty.






Jak przeczytam Heksalogie czeka Trylogia Wilcza Dolina.
Czeka też Witkacy i kilka jednotomówek.
Jak nie mam siły oglądać ani czytać ani spać
to słucham muzyki na słuchawkach...
Chyba włączę do repertuaru kolorowanki...
 
🧡🧡🧡

A teraz lecę ogarniać blogowy świat :)

Nasze koty chyba właśnie chcą stworzyć swój własny układ słoneczny właśnie w ten sposób...


PS. Czarnuszek jest z kartonu odrzuconego do Weta...





PS2. Triss Merida:


12 komentarzy:

  1. Salemek Junior jest uroczy. Mam nadzieję, że będzie się zdrowo chował. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I życie się toczy :) Zasklepiają się dziurki w sercu.
    Nowy wspaniały świat, na bazie książki z resztą, to dość przerażająca wizja nas samych. Albo brutali, roszczeniowych i nie liczących się z niczym, poza własnym chciejstwem albo odciętych od emocji i serca robotów, w świecie, gdzie na wszystko co boli jest pigułka. Obawiam się, że ten scenariusz się realizuje teraz. No zobaczymy. Serial jak serial, chodzi o treści...Zdrowiej, regeneruj, odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że na podstawie książki wiem, przesłanie rozumiem, ale były fragmenty gdzie wydaje mi się, że przeciągali trochę za bardzo. Jakoś tak dużo się skupili potem na tej rzezi pod koniec. Jak dla mnie mogli to jakoś zwięźlej w 5 odcinkach. Ale sam serial i przesłanie - wiem, że przerażające...
      Jeszcze mam na liście serial Lepsi niż my. Też zobaczę.

      Usuń
  3. Salemek Junior!!! Merida!!! A gdzie trzecie cudo? Wołoduszka Wspaniała?

    Ale brak mi słów na pudło w weta!!!! Choć to i tak nie jest najgorsze.....

    I co to za zastrzyki? Dlaczego? Zdrowiej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastrzyki żeby nie było zakrzepów bo noga unieruchomiona. I to jest najgorsze w tym. Zaraz potem orteza która wkurza. I swędzi i w ogóle .

      A to czarne małe Toto lata ostatnio, ta ruda się wydaje chyba nieco spokojniejsza. Jumcia świruje z każdym, jak akurat Emrys śpi to zaczepia Morfeusza. Albo pół dnia okazuje się, że u Mefisia siedziała i tam posiadała chrupki. Bo ona tam obsesyjnie wbiega.
      Merida za nią nie nadąża po prostu.

      No to jest niestety drugie takie pudełko. W pierwszym mieli 3 małe. W tym aż 8. Z tych ośmiu jeszcze dwa szukają domu. A z tamtego nie wiem, bo tamte były na butelce dwa tygodnie temu. Pewnie od matki za wcześnie zabrane. Ech.

      Usuń
  4. Pięknot! Zapowiada się na Carewicza, ma to cóś w spojrzeniu. Nasz Carewicz właśnie gania gołębie na Podwórku. Pilnuj kulanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaruje kolanko czym się da. Pobolewa w miejscu stłuczenia. No ale to skręcenie więc co zrobić. Czekam na ten 9 listopad żeby mi tam zobaczyli co się dzieje.

      Usuń
  5. Przyszłam poprzednio i zostaję. Na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jest Salemek Junior..Ciekawe czy tak zostanie.Z nogą będzie wszystko doobrze.A przy tych okładch co masz z kotków to jest więcej jak pewne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę, że Salem był tak wyjątkowy, że można się w tym przypadku zgodzić by imię zostało. Salemuś Junior dokazuje. Jak ogarnę miliony zdjęć jakie dostaje to zrobię wpisik tylko z jego zdjęciami :D

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty