Nie może być spokoju + Życzenia Noworoczne 🌟

Witajcie czwartkowo,

Rano poleciałam z Aleksem do Weta, bo się ślinił i nie chciał śniadania.
Złapać go to jest cud, a co mówić zajrzeć mu w domu w paszczę
- nie ma szans, tylko u Weta można Aleksa dotknąć i cokolwiek obejrzeć.
Pomijam fakt, że połowa jego sierści zostaje na stole - ustalono:
po wolnym badanie krwi i usuwanie zębów, bo z tyłu jest źle.
Morganka też była u Weta, bo leżąc zaczęła nagle głośno charczceć,
nie szalała ani nic, ale zaczeła tak jak się ma kłaczka, 
wskoczyła na stół i dalej tak więc dopiero co weszłam z Aleksem,
a już Morganka w plecak i dawaj z powrotem do gabinetu...
Też po wolnym przyjść na RTG, dostała leki na coś w płucach.

Morganka u Weta

Dziadek Aleksik

Lunek

Morganka

Piorunek



Morganka dostanie już od dzisiaj KalmVeta, bo boimy się o nią,
jak ona zniesie ten huk w Sywlestra, Feliway można wpiąć w łazience, 
bo ona lubi tam sobie przebywać w okolicy i może będzie OK.
Najgorsze, że nie ma u nas w mieście żadnej lecznicy 24h jakby coś.
Ale z tego, co wiem to jest powszechny problem, że nie ma,
a w Lublinie drugi koniec i najlepiej jak się ma samochód...
No nic Morganka dostała leki, mam nadzieję, że będzie dobrze.
Bardzo się o nią boimy, bo nie wiemy, co się stało z Vendą.




drużyna pierścienia ;)

Sansa i Aimee

zmęczony Piorunek

Morganka

Aimee przestała siusiać przed kuwetą - Feliway Optimum działa.
Na razie czekam też aż zadziała na władczą Yuumi, bo szaleje.
Młody mówi, że niby spokojniejsza jest, ale w razie co mam wiem,
jaka obroża działała na Mefisia i mogę ją zamówić po wolnym.
Te co mam w domu niestety na nią nie działają - Beaphar do niczego,
a ta Dr Seidel i Nature Calm do wypróbowania jeszcze - zamówię.
Poza tym siedem worków żwirku wniesione i cztery karmy też.
Teraz na szczęście zooplus sprzedaje Smillę w workach po 4 kg
- jesteśmy w stanie we trójkę się jakoś podzielić i wnieść to...

Chessur pod herbacianą choinką







Filmowo polecamy "Recepta na przekręt", "Rytuał śmierci". 
"Nie martw się kochanie" oraz "Jak żona" i nowość "Rebel Moon".
Książkowo jestem nadal w "Głębi Challengera", więc jak skończę
to skoczę w inny świat - jeszcze trwa wybieranie w jaki...
Póki co spodobał mi się Neal Shusterman i dostałam "Żniwa Śmierci",
a także Mikołaj przyniósł mi wisiorek z małym kotkiem,
trzymającym granatowe serduszko - wstawię zdjęcie na końcu...







Ejmisia przytulaneczka

Szybko zleciały te Święta, więc i szybko pewnie zleci wolne.
Po Nowym Roku mam okulistę i się okaże jak bardzo ze mną źle.
Ogólnie to sypałam się dzisiaj idąc do Weta, nie wiem, jest gorszy czas.
Może to to, że kończy się ciężki rok, za wiele się wydarzyło
i mnie dogniata to powoli, nie wiem, zobaczymy jak to będzie...
Na razie są misie do opiekowania się i książki do przeczytania.


Sansa przytulaneczka






Życzymy Wam zatem odpoczynku po Świętach 
i udanego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2024 
- by był taki jakiego potrzebujecie 💞
i dał Wam to, czego pragniecie 🎁


PS. Drobiazgi Gwiazdkowe:

Trylogia mnie ciekawi
i wypieki defensywne też 🎁

Kocie wisiorki

Ciężko ująć na zdjęciu 


Tu rozjaśnione 

Trzy łapki ❤️❤️❤️

Morfeusz testuje obie narzuty
od Mikołaja na raz - ciężki wybór 

🌟🌟🌟

Ten rok to też odejście Kota nad Kotami - Mefisia. 
On miał swoje lata, na zawsze go zapamiętamy.
Nasz Mefi Mefistofeles - przytulanka największa 💗


Przyniósł nam malutką Poppy 
- przytulaneczkę kochaną 💝
Nie wiemy jak ktoś mógł ją
wrzucić w kontener po Nowym Roku...


Ten rok to także rok cudów - nie spodziewałam się,
że trafi sie nam karmienie maluszków,
że damy radę w ogóle to ogarnąć i je ocalić.


Ten rok to też największa strata jaką przeżyłam.
Malutka Venda nagle zachorowała i nie wiadomo...
Ale czy to ma znaczenie - najmniejsze życie zgasło mając 6 miesięcy 💔


Życzę Wam w Nowym Roku, byście wybaczyli sobie to, co poszło źle. Ja przepracowałam ból po Vendzie - nie mam wątpliwości, że zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy zrobić. I choć nie raz zaboli serce trwamy nadal i opiekujemy się jej rodzeństwem - na zawsze bedzie żyła dla nas w Morgance i Piorunku ❤️❤️❤️ Trzy małe serduszka.






3 komentarze:

  1. Śliczne wisiorki :))). Kotkom życzymy zdrówka i spokojnego Sylwestra, człowiekom takoż zdrowia, spokoju i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wisiorki to fajna niespodzianka :) trzy kocie łapki są cudownym przesłaniem ❤️ one zawsze będą dla nas trzy razem ❤️❤️❤️

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty