Niedzielne migawki z telefonu 🐱


Jakoś szaro buro i ponuro dzisiaj...
Wszystkie koty maja śpiączkę.
Nam ludziom też się nic nie chce...









Na rozjasnienie dnia wrzucam kilka figurek kocich jakie mam :)
u Jagodowej jest większa kolekcja, ale to niżej pokażemy.
Te tez mi upolowala.





 A tu Salemek w Sylwestra odwiedzony:



I podeslane foto od Aś - nowej 'mamy' Sòwki.
Gabrysia, sówka i Safi ;)











I tu na koniec figurki Jagodowej:







Miłej niedzieli!


Tradycyjnie zapraszam na nasz Bazarek albo Zbiórkę...

�� WALENTYNKI ��


Młody po raz kolejny chce trochę pluszaków dać.
Zbieramy na badanie i ew. leki Amberka.

10 komentarzy:

  1. Żywe koty fajne i te figurki też ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie figurki bardziej w głębi w półkach bo ja mam wariatów ;) U mamy nie ruszają nic, bo ona ma same dorosłe damy. :)

      Usuń
  2. Piękności. Urocze zdjęcia. Rozbawiło mnie zdjęcie kotka w torebce. :D Koty to niesamowite stworzonka. <3 Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foty takie z telefonu, bo gdzieś aparat wcięło, jak zwykle... W torebce jest sówka. Ona to taki kot z innej planety ;)

      Usuń
  3. Moje kociaki to też od razu do torebki wchodzą jak tylko wrócę z zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i bułki potrafią próbować gryźć przez worek 😹

      Usuń
  4. Urocze zdjęcia, szczególnie to z kotkiem w torebce. <3

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten kotek w torebce nie jest miły :D znaczy jest do wybranej sobie osoby, na mnie syczy -.-"

      Usuń
  5. Jakie piękne te figurki, gdzie takie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama w second hand zagłada czasem i jak jest cos ładnego to bierze. Czas za 3 zł, czasem za 5 albo 8... Nierzadko sa lekko uszkodzone, ale łatwo to podratowac :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty