Raport Busiowy + mała rocznica 📷 +🎥


Hej, hej...

Zacznę od wczorajszego wieczora.
Wstawiłam Wam takie foto na szybko,
że mamy Amberka.
Zakupiłam wczoraj Gourmet Gold,
które mu smakowało u Weta.
Tyle, że polizał sos i się kręcił po pokoju.
Na razie jest odizolowany,
ale próbował lizać różne rzeczy
i łaził wzdłuż drzwi, ale po cichu bez miauczenia.


Zobaczymy - zawsze te pierwsze dwa dni
po powrocie to było takie oswajanie się.
Bo u Wet czuł się dobrze (pewnie też dzięki kroplowkom)
- właściwie zadomowił się tam jakby to był drugi dom,
a nie jakiś zwierzęcy szpitalik z rurkami.

Dzisiaj po pracy ładnie jadł kolejna puszkę,
wiec zrobiłam Wam foto.
Rano wyszedł na śniadanie ze wszystkimi,
a później wrócił pod drzwi, żeby wrócić.
Wbiegła mi między nogami Sansa i od razu do jego miski,
ja ją pod pachy i wypad, a Amber wyrwał sprawdzić miskę.
Jakiś kosmos... 😻


Poza tym dzisiaj mija rok od założenia instagrama.
Jesteśmy tam jako @ukolorowione,
bo to miało być do kolorowanek...




Oczywiście wystarczyło zrobić kilka zdjęć.
Jak wiadomo czego się koty dotkną to ich...
Koty opanowują świat...
I takie foty mi przypomnieli, ze wrzuciłam.




I wystarczyło ruszyć Prisme.
I stare zdjęcia stały się niepowtarzalne jeszcze bardziej.





Amberek z pierwszą infekcja tamtego lata...
Biedny koteczek, ale spał nawet z Mefim zgodnie.
Wtedy rok temu Mefi odpuścił w końcu.



Odwiedziny u Salemka:



Ważny cytat.
W 100% się zgadzam.


Sępienie level hard.



Takie tam różne pomysły:




Temu upał przeszkadza:



I dba o Jagusia:




Minimisie:





Kiedy ten rok zleciał?!



Łazienka:



Śniadanie:


Salem:



Łóżkowe atrakcje:



Oczywiście kolorowanki moje też tam są,
ale nie powalają jakoś bardzo...
Ale to ma być relax a nie silenie się na bycie
jakąś wielka artystka czy ekspertką od kredek.

W sprawie Amberka jesteśmy z Wet w kontakcie.
Nie panikujemy. Jest jak jest.
Wczoraj dałam Wet ratę uzbieraną ze zbiórki.
Jeszcze 290 za akcję do lipca brakuje by spłacić.


O te dwie ostatnie akcje spytam przy okazji.
Cieszmy się tym, co jest...
Teraz Amber wcina Gourmeta Gold z królikiem. 🐇
Jeśli ktoś chce zafundować puszeczkę dla Busia
albo nas wspomóc w spłacaniu kroplówek to zapraszamy
do zbiorki i dziękujemy za wszystko! 💓



Dziękujemy Wam za każde wsparcie!
Odezwiemy się!
Miłego dnia!
PS. Umieramy w tym upale...

1 komentarz:

  1. Upał jest nieznośny.
    Amberku, trzymaj się tam dzielnie i jedz pij i masz długo z nami żyć!
    Czas ucieka minuty pędzą jak szalone.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty