Od nich się zaczęło! :)


Zdjęcia te są w pierwszych - totalnie pierwszych wpisach na blogu...
Ale wtedy nie zaglądało do Nas aż tyle osób! :)
Dlatego chciałam przypomnieć te wpisy - przede wszystkim:
były wrzucane po jedno dwa zdjęcia do wpisu - co teraz już wiem,
że mija się z celem i niepotrzebnie nabija tylko licznik,
a same bardziej treściwe wpisy pojawiły się później.

Tu pokaże pierwsze zdjęcia jakie wstawiłam:

Salem, pierworodny (w domu Jagodowej).

Najważniejszy w moim życiu Kot - to on nauczył mnie jak je kochać...

Pan i Władca dziś (2014)


Zimą przeraźliwie się miauczało, by ktoś usłyszał... i dał mi się na Gwiazdkę :)

grudzień 2004 - spałem, wszędzie spałem...


Mefistofeles, adoptowany w Łodzi z Kociej Mamy
początkowe jego imię brzmiało Klonik, 
jednak chciałyśmy demonicznego kota...
Jest u mnie!

Mefisto (2014)

...Mefi, Mefisto, Mefiś, Mef... wyglądał bardziej jak Zgredek niż demon ;)

w czerwcu 2009 nieco straszyłem...

by w listopadzie 2009 wypięknieć :)


Jaguar. Rude. Piękne. (u mnie!)

Karm, głaszcz i kochaj... (2014)

Z pięknym braciszkiem - hrabią Aleksandrem...

Patrz i podziwiaj - nie dotykaj... (2014)

od małego nierozłączni (2009)
charaktery - ogień i woda ;)


Kuleczka miłości. :)

Mój walentynkowy kocyk, nie budź. (2014)

Malutkie, mruczące i ćwierkające...

Pierwszego dnia spanie było najważniejsze (2013)

Najpiękniejsza puenta kociej trójki (2013)


Kot jednego człowieka (w domu Jagodowej).

Dama, jak się patrzy... (2014)

...i swojej kryjówki za kanapą.

(2014)

Rrroaaarrr (2014)

Adoptowana od Pani Ewy z Łęcznej.
Dość dzika kotka z dość ciężką przeszłością...

Pandzia hipnotyzuje wzrokiem...

Ćwierkająca piękność... (2014)

Przybyła razem z małą smoczycą

Miało być na chwilę... (2014)

...lecz senior mnie pokochał... (2014)

...zostałam na zawsze :) (2014)

Także z Łęcznej.

I tak to wyglądało nasze kilka pierwszych zdjęć...
Cztery koty u mnie i 4 u mamy, czyli 8 - taka przezentacja.
Na początku nie było aż tyle zdjeć we wpisach, co teraz...
Ale wiadomo - więcej mordek to więcej zdjęć i wydarzeń.
Co ładniejsze pokażę, a kto chce widzieć pierwsze wpisy
to przygoda czeka aż od marca 2014 - malutkie 5 lat! :)

Kiedy te 5 lat minęło?
Niebawem napiszę więcej...
Pozdrawiamy naszych czytelników!

💛 Licytacje Cudeniek na jedzonko dla 108 kotów: 💛

6 komentarzy:

  1. Też często wracam do kocich zdjęć z początku. Tylko ja mam większość na kompie. Nie wrzucałam ich aż tyle na bloga. W ogóle moje pierwsze pierwsze posty jak zaczynałam pisać te około 15-16 lat temu były bez zdjęć (najcześciej). Tak wczesnego archiwum nie udostępniam już do powszechnego czytania, ale też zdarzyło mi się do niego wrócić i jak słowo daję, uśmiałam się jak to czytałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku mało pisałam, ale później akcja skracania ogona Salemka i była zbiórka bo w Lecznicy małych zwierząt wycenili sobie zabieg na 500... A Salem ma ogonek o polowe krótszy. Znalazł się tez Amber i jakoś tak to już minęło te 5 lat. I nadal blog istnieje :)

      Usuń
  2. Takie wspomnienia są bardzo fajne ale czasem nieco bolesne. Fajną ta gromadka. Nieco się pogubiłam ale to nic, połapię się z czasem kto z kim i jak:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze koty jakie tu umieściłam.
      U mojej mamy jest Salem, Isia, Pandzia i Safira.
      A u nas był Mefisio, Aleksik i Jaguś i Aimee :)
      Teraz jestesmy wiele kotów dalej...

      Usuń
  3. Wszystkie śliczne i urocze :) - jak to kotki! Fajnie mieć takie archiwum. Ja robię mało zdjęć, jakoś tak nie mam nawyku łapania za aparat, więc niektóre z moich kotów w ogóle nigdy się nie załapały na fotkach. No a że sporo ich przewinęło się przez nasz dom, to czasem już nam się miesza który kiedy był i która przygoda była udziałem tego czy innego kota...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja gdyby nie ten blog to tez bym nie ogarnęła kiedy jaki przybył i kiedy chorował. Tak to mam taka mała dokumentacje tez. Oj działo się przez te 5 lat... A zdjęcia telefonem ostatnio robie. Jakoś tak pod ręką jest.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty