Całe życie z wariatami...


Hej, hej!

Kolejna porcja słodziaków dla Was... :)
A tak poza tym to wiosna niby, ale bardzo zimno.
No i napadają smutki i smuteczki, ale takie życie.
Ponoć taka cecha mijającej zimy...

Morrrfi

Albo MoLfi

Czesiek i Nikuśka

CzeSS i Nicky


Rrrude to małe!


Śpioch




O już idzie Morfek...



Niby grzecznie siedzi...


No już!

SZALEŃCY!


Nicky nic nie rusza



No nie ma spokoju nie ma...


Z nimi to tak zawsze...





Pojęcia nie mam który to!

Dzisiaj Mefisio miał drugi zastrzyk, bo ma stan zapalny.
Na czarnym trądziku nie było widać, więc nie smarowałam.
Nie wszystkie mają trądzik u nas... - Rude nie mają na 100%,
ale za to Danerys i Ejmiśka i maluchy tak - ale wieją od kremu!

Mefisio też sobie przespał wszystko...

Pozdrawiamy Was serdecznie!

8 komentarzy:

  1. :) słodkie. A myślałam że ja muszę przedzierać się przez koci tłum, żeby się dopchać do swojej miejscówki do spania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się kotki bawią ,leją..Każdy ,kto ma zwierzątka musi się z żałobą zmierzyć.Sama wiesz jak to jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,.wiem. Dzisiaj okazało.sie u weta ze.Mef I jest chudszy o.jakieś 800g 900 niż rok temu. Będziemy mu robić badanie krwi. Mam nadzieje ze to nie powtórka.historii...

      Usuń
  3. Tyle kotów już miałam, a o kocim trądziku pierwszy raz słyszę, nie wiedziałam że takie coś jest... Natomiast przepychanki - no cóż, norma. Raz się kochają i bawią, to znowu każdy każdemu przeszkadza i bitwa o lepsze miejsce gotowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że u Mefisia to nic poważnego ... ja też mam schizę, jeśli chodzi o zdrowie kota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zmieni się aura, to humor się na pewno poprawi. :)

    Zdróweczka dla kotków! Oby to nie było nic poważnego o Mefiego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy posiadamy kociaka to naprawdę dość istotne jest to, aby go dobrze wychować. Jak dla mnie spodobał się artykuł o kociakach w https://nasz-szczecin.pl/rasa-kota-syjamskiego-najwazniejsze-informacje/ i jestem zdania, iż na pewno wielu z nas także tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem kociaki są wielce ciekawymi pupilami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Również fajnie opisano je w https://goral.info.pl/mruczacy-przyjaciel/ i ja uważam,że takie kocięta są naprawdę świetne. Dlatego ja także myślę o tym aby adoptować jeszcze kolejnego kota do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty