Dzieje się, oj, dzieje z tymi kotami :)


Hej, hej!

Mam dla Was dwa wpisy i ciężko mi wybrać, który najpierw...
Ale umówmy się, że najpierw ten, gdzie jest więcej wieści,
a jutro będziemy się słodziakować w kociej pościeli, o!
No więc plac boju nieco ogarnięty i efekty widać.

Jest słońce to i zajączki


Sansa tez lubi łapać zajączki

Nowy drapak ma branie - jest głównie wieszakiem,
ale i podpórką do wskakiwania na słupek - jest dość lekki,
więc będzie przestawiony, a tu stanie inny taki montowany do sufitu.
Pokażę jaki, jak tylko złożymy :)


Pupa niżej, łepek wyżej, a co...



Te krzesła teraz są ukochane!

Najlepsze miejsce naświetlania w całym domu

A tu z szafki w kuchni wymontowałam drzwiczki,
aby koty miały swój taki podsufitowy pokoik i teraz jest zagadka:
z drabiny niższej o pół metra skakały tam i były happy,
a kładka jest be i zło wcielone - przerobić ją na półki?

Wsadziłam ją tam

Szukała jak zejść byle nie po kładce

Ehhh

Kocie Mojo! - w końcu sobie kupiłam :)

Polecam!

Do tego w tym tygodniu nastraszył nas Mefisto.
Na brodzie mu się coś zrobiło i przerażona poleciałam do weta,
bo on jest ocieracz - o wszystko się ociera i bałam się,
że otarł się o coś nielegalnego, ale jednak to trądzik koci...
Teraz już jest dużo lepiej! - ale wierzcie mi idzie zejść na zawał.




Dostał zastrzyk w poniedziałek, potem środę i piątek,
kolejny w poniedziałek znowu i jak będzie już ok dostanie szampon,
więc będzie potem tydzień męczenia kota - ale cóż poradzić...
Krew będziemy badać tydzień po, żeby stan ten nie namieszał w wyniku.
Mefisio je chrupki, a paszcza jest ok, więc to coś innego -
może też być stres w związku z dokoceniem - między innymi.

Zaczęłam czytać

Obrażony Mefisto

Ejmisia

Leży mi na ręce i ciumka

Całuj łapki!

Trzymamy rękę na pulsie z Mefiniem.

A wczoraj był dzień pełny niespodzianek pocztowych.
Odebrałam pocztówki z akcji Bazarku Za Moimi Drzwiami,
a także przed drzwiami stały pudła z karmą z akcji #108kotów,
o której pisałam - zorganizowanej przez Martę Zabłkocką z życie-na-kreske.
Marta ma też ostatnio sklepik, zerknijcie: https://zycienakreske.com/

Epickie to etui!!!

Walentynki na przyszły rok

Chessur wyczuwa pozdrowienia od Emilka

Kontrola i inspekcja w jednym...

- Otworzyłabyś to pudło!
- A nie, bo wiem, że rozgryziecie worki! Diabły jedne!

Podziękowania umieszczałam i pisałam, ale Marta jest skromną osobą,
więc polecam Wam jej strony i sklepik - może coś wpadnie w oko.
Ma trzy koty, które określa Perełkami, a także dwa pieski,
a my jesteśmy wiernymi fanami Emilka - wiecznie głodnego kota :)

A na koniec dwa filmiki:




Udanej soboty!

2 komentarze:

  1. U Was nudy nie ma ..oj nie ma .Na zdjeciu na ścianie to Amberek...Ladne te karteczki i etui też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ten obrazek kiedyś w ciuchu znalazła. Bardzo podobny ten kot do niego. No i wisiał nad ulubionym jego miejscem na drapaku. Nieco przemeblowalam, ale obrazek jest pamiątka. Oj w ogóle wszystko przypomina... Ale jesteśmy z Mefem pozytywnej myśli. Bo z Luna sa siebie warci ;) historia zatacza się nieco...

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty