Nie martwmy się na zapas...


Hej, hej!

Z wieści wetowych to mamy szampon i myjemy mu brodę.
Tydzień męczenia kota i za 10 dni pobieramy mu krew.
Mefi jakoś to przeżyje - musi, a ja staram się nie martwić.
Rok temu ważył 4.30, teraz wazy w okolicy 3.80 - zobaczymy.
Nie ma co zwariować, choć się boję, ale czekam na badanie.

Głodzone!

Jedzą lepiej niż my...

Jagusio się wtula ❤️


Uwielbiam go, ale łobuz.

Luna zza pleców

Biorę ja czasem na oglądanie filmu

Ona wtedy głównie śpi, a reszta..
 powinna się przyzwyczajać 

Sherlock na mnie śpi 

Czesio

Chrapiący kot

Nicky


Krewetka

Czytam i mi się bardzo podoba!

Ależ mnie zaszczycił obecnością 

Albo słońce zaszczycił 



Morfi odsypia ukradziona godzine



Ja i Daenerys,
Ten rudy to tylko świeżo po :D

Schowana karma z akcji #108kotow
Tak Nikuśka już się dostała z Chessem...

Mefisio biedny nieszczęśliwy 

Aimèe się wtula

Mluczy, sikun recznikowy 

Dzisiaj Jagusio pokazał Lunie pazurki, bo coś mi się nie spodobało.
Nie wiem co, pogoniłam do drugiego pokoju to, zazwyczaj spał i nie ruszał.
Chyba nie tylko koty miewają jakieś nerwowe dni...
Pewnie też im się od nas udziela, ale co my możemy...
Trzeba czekać na rozwój sytuacji i to wszystko.


Na razie izolacja trwa z małymi integracjami.
Ale czasami ma ochotę zrobić, jak w książce o Ani:
A niech się leją, szturchają, musi się im ułożyć jakoś.
Stres nie tylko z Mefim związany pewnie nie pomaga.
Sama już nie wiem, może im się najlepiej nie wtrącać.

Do napisania!
PS. Już wiem co by mi pomogło na stres: kocurkowanie na bazarku ZMD.

2 komentarze:

  1. Jakie śliczne, kochane koty. Ja mam tylko jednego. Ma się bardzo dobrze. Aż się zastanawiam nad kolejnym, bo tyle ich czeka np. w schronisku...
    Zdrówka Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za badania. Musi być dobrze :)
    U nas teraz też sezon chorobowy, ale liczę na to, że za moment się poprawi

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty