Nie, koty nas nie zjadły, żyjemy! 😸


Hej, hej!

A raczej dobry wieczór, bo już idę spać.
Ale postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć.
Były na Facebooku pewnie i na Insta, ale nie każdy ma.
Poza tym ja bardzo lubię naszą stronkę.
Wszystko musi tu być udokumentowane jak należy!

Mefcio

Chess, Morf i Alex

Lunka 

Buba u Jagodowej

Safira u Jagodowej

Pandzia u Jagodowej

Salem u Jagodowej

Koty łobuzują jak zwykle... Chociaż nie do końca.
Ostatnio padłam prawie na zawał - wracam a wszystko białe.
W sensie w białym proszku i patrzę a Chess biegnie...
I trzyma w zębach torebkę mleka w proszku...
Nie pytajcie lepiej jak przyjemne było sprzątanie tego.
Sansa dodatkowo chodziła i lizała te białe kupki...

Ja chce zimę...

U Salemka jak byłam wyjęłam mu podusie  z paczki.
Biorę mu czasami za punkty te walerianowe po 2 sztuki.
Poniżej więc Salemcio w akcji zabawy, jak mały kiciaczek.










A w domu bitwa o brodę Mefiego.
Zaczaił bazę i wieje skubany, więc podstępem muszę.
Kupiłam nawet saszetki Whiskasa, żeby go przekupić.
Ja wiem, jaka to karma, ale teraz musimy zwalczyć brodę.
Trzymajcie kciuki, bo on ma prawie 10 letnie doświadczenie...

Mefi niegrzeczny pacjent
I Morfi szajbus straszny

7 kg miłości na mnie śpi 

Dołączył Mefi i Niki

Chessur udaje niewinnego

Wielka miłość Mefi i Sherlock




Jak widać odwiedziłam Salemka, a i u nas zamieszanie.
Koty się wylegują na nierozpakowanej kuchence,
bo musimy się umówić ze specjalistą do podłączenia.
Poprzednia kuchenka kaput, więc żyjemy na mikrofali.
Oczywiście koty bardzo nas wspierają na placu boju...

Chessurek



Dam Wam znać, co z Mefim i badaniami - trzymajcie kciuki!
Bo reszta bez zmian - akcja izolacja wg instrukcji Mojo trwa.
Ale jestem dobrej myśli, bo Luna nie lubi tylko 3 misiów.
Cóż dama weszła jak do siebie i rządziła, więc Sherlock...
Więc Sansa i Mefisio... Ale komu się spieszy? Mamy czas.

Miłego tygodnia! 😽

6 komentarzy:

  1. To ja czekam na wyniki. I wiem, że nic złego :-) Akcja z mlekiem super. Nie ma nudy, śmiać się i już :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna cykor najlepszy - na wszelki wskakuje w swoja dziure za kanape, a potem wyglada kto wszedł i szaleje dalej. Bawi sie jak maly kociak :D

      Usuń
  2. Nudno by było bez kotów. ;D Chess to niezły łobuziar.

    Będzie dobrze z Mefim!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mefi btrzymaj się,Pusia też lubiła mleczko w proszku.No sprzątania to miałaś sporo.Nie ma kiedy się ponudzić,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sprzatania to z nimi jest codziennie w kuwetach, wiec co tam proszek w ta czy w ta...
      Amber lubił pomidory. Ale Chess i Luna wszystkożerni są, więc może coś w tym jest.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty