Odwiedziny - część I 😻


Dzień dobry, dzień Dobry!

U nas słońce za oknem, a w domu smarki.
Poza Młodym oczywiście i kotami - na szczęście!
Grzebię, więc ledwotomna na antybiotyku po dysku.
No i masz - Bubson! I inne kotki Jagodowej
- no ja to zgrałam i zapomniałam?! - skandal.

Mój fotelik


szajba




sekunda i zwiała

Bubson miał jeszcze kubraczek, ale i tak łobuzował.
Sterylizacja to jednak dobra rzecz dla jej zdrowia,
a może i szajby będzie mniej - nie zawsze, ale może?
Czasami wyjątkowo mogę ją potrzymać na rękach,
ale to są sekundy - ułamki sekund na zdjęcie!


to dla mnie?


o cześć, masz coś?


ona okupuje tę zabawkę...


głodzą Gabrysię!


I jak się odwiedza tą kocią ferajnę Jagodową
to człowiek stara się w kuchni chociażby napić kawy.
Ale jak, jak towarzystwo atakuje, żeby głaskać?
I każdy jest najpiękniejszy i najważniejszy - i głodny!

daj jeść


piękna jestem


oczka

no ile można?!


te oczy mówią GŁÓD WIELKI BARDZO



Tak się składa, że mam tu na sesji największe głodomory.
Safirka zwana Beczułką - wiadomo, - minęło jej 6 lat u Jagodowej!
Oraz Buba zwana Pusią i Winnie - ROCZEK STRZELIŁ!
Pandzi też strzeliło SZEŚĆ LAT w Jagodowym Domku!
Gabrysi jesienią zaraz strzeli cztery latka od uratowania!
Jak te czas leci! A dopiero co Safira była smukła i mała...


znowu foci...

nuuudy



skandal!

Kocie towarzystwo jak widać współpraca zdjęciowa różna,
ale za chwilę się w kuchni zrobiło tłoczniej...
Ale to następnym razem, bo ponad trzydzieści zdjęć to dużo.
Podziwiać póki można - a ja idę umierać w morzu gluta.
Nie polecam przeciągów i latania o świcie bez swetra.

Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Dzień dobry! Śliczny kubraczek dla kota. Może chce informatykę studiować skoro dobiera się do routera z kablem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jedna, to piękniejsza ♥♥♥
    zdrowia życzę Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba lepiej jest, ale nie na tyle, żeby latać z adhd po zakładzie XD
      juz jest wiecej panien :)

      Usuń
  3. Co tam kawa , miziać trzeba i już :-)))
    Piękne kotysie ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty