Pod kołdrą z Kotów 🛌


Witajcie weekendowo!

Weekend nadszedł i pora odpocząć po całym tygodniu pracy.
Poza tym, że czytam "Koniec samotności" jeszcze (kończę)
(a także nadal "Kolej na Felix" oraz "Kocie Mojo")
to mam zamiar wieczór spędzić przy iZombie oraz Syrenie.
Oczywiście pod kołdrą z kotów - wzorki i kotki jak widać.

Zmęczony Sherloczek

Mefisto też tak na mnie śpi - identyko

Niżej śpi Nikusia MHA

Pościele były w Rossmannie :)

Ejmisia wykopała Sherloczka

Mruczanka blues*
(*wiersze autorstwa Majorki)

Mruczę sobie kiedy śpię,
mruczę sobie kiedy jem,
mruczę sobie, pełny luz,
mruczanka, mruczanka blues.

Mruczę też kiedy się myję,
pyszczek, uszki, łapki, szyję,
mruczeć to nie żaden mus,
mruczanka, mruczanka, blues.

Mruczą koty stare, młode,
na sen i na niepogodę,
mruczą tak bez zbędnych póz,
mruczanka, mruczanka blues.

Mruczą koty, mruczą ludzie,
bo w tym mruczeniowym cudzie
ciepło nas otula w mróz...
Mruczanka, mruczanka blues.

Dżago - mój Jaguar!

Piękności!

Nic go nie rusza!




Wieczorami, gdy tak sobie wieczorkujemy - 
zastanawiam się, jak można byłoby żyć inaczej...
Nie wyobrażam sobie ani dnia bez moich Kotów,
ale też i bez Dwóch Osób, z którymi mieszkamy...
Bo ja właściwie jestem w ich stadzie, u ludzi? Troszkę.




Pluszowy ciepły kotek

Kuleczka miodu

Wieczorem*

cicho zegar tyka
cicho mruczy kot
wieczorna muzyka
w dłoni dźwięczy szkło

cicho szumi czajnik
cicho mruczy kot
niby jest zwyczajnie
a czaru w tym moc

cicho serce bije
cicho mruczy kot
wtula mi się w szyję
świeca spala knot

cichy sen już wkrótce
cicho mruczy kot
w moich ramion łódce
nie wie co to zło

cicho, coraz ciszej
mruczy kot i ja
a w tej mrucznej ciszy
szczęścia trwają dwa...

Ejmisia udaje, że nie widzi

Idź siku ja poczekam...


JA też tu chcę!

Nikusia zasłaniasz moje piękno!


Nie ma większego odpoczynku po ciężkim dniu/tygodniu
niż spojrzenie na Ukochane Osoby - tak, Koty to Osoby...
Wg mnie Koty są równe nam - Istoty czujące tak samo.
Nasza Rodzina jest bardzo wieloosobowa - bo aż 14 nas
plus jeszcze Taki Jeden Mruczek w Sercu każdego z nas...

Widziałaś jaka niewychowana?

Udanego weekendu Wam życzymy!

2 komentarze:

  1. Genialna ta kocia kołderka i widać, że koty się w niej dobrze czują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmannie trafiłam przez przypadek na przecenie leżała.

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty