National Black Cat Day 🖤


Witajcie niedzielnie!

Podobno dzisiaj Dzień Czarnego Kota gdzieś na Świecie...
Ale każdy pretekst jest dobry do sesji - a szczególnie Salemka.
Salemek skończył 8 października 15 lat i ma się dobrze :)
Jest najpiękniejszym czarnym Kotem w naszych domach!
Najstraszniejsze, że są jeszcze ludzie, co uważają je za pecha.








Nawet mnie nieco przeraziło ostatnio, jak zobaczyłam na FB
plakat z czarnym kotem obok dyni i napisem, żeby je ratować
ze względu na Halloween - aż mnie zmroziło na samą myśl!
Wydawałoby się, że nie żyjemy już w średniowieczu...
Ale w ogóle okrucieństwo wobec zwierząt nadal istnieje...








"Czarny kot"
Mówią, że czarny kot przynosi pecha.
Chciałem ten pogląd zbadać naukowo,
czy to wrodzona taka kocia cecha,
czy tylko ludzie plotą to i owo.

Najpierw naradę powołałem biegłych,
którzy z tą sprawą stykają się co dzień,
a na obrady trzy koty przybiegły:
dwa czarne, biały i jeden przechodzień.

Analizując rzecz z właściwej strony,
z punktu widzenia człowieka i kota,
skąd u niektórych aż taka głupota.

I chociaż każdy miał teorię własną,
efekt dociekań był jasny i szczery:
P e c h a  przynoszą - co stwierdzono jasno -
wyłącznie  c z a r n e  ludzkie charaktery.

Franciszek Klimek









O samych Kotach mam kilka książek do polecenia,
ale o czarnych polecam "Tajemniczy Czarny Kot"
- czytałam u kilku blogerów kociarzy recenzje.
Sama niestety mam tę książkę nadal na liście życzeń.
Wiele jest informacji o historii czarnych kotów...








Salemcio jest kochanym charakternym staruszkiem... :)
Ale rozpieszczanym bardzo - najważniejszym w stadzie
i dla Nas - pierwszy - a w dodatku czarny - kotek w rodzinie!
Dziwię się, gdy słyszę, że czarne mają najmniejsze branie...
Przecież to największe słodziaki i przytulaki z kotów!




Czarne są najkochańsze!*
Macie jakieś plany na Halloween?


PS. *Tylko nie mówcie tego innym naszym Kotom...
Wszak kolor futerka nie powinien mieć znaczenia ;)

4 komentarze:

  1. Zdjęcia Młodego z Salemkiem bezcenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bezcenne. Bezcenne mam też chęcią młodego z Amberkiem.

      Usuń
  2. Czarne są najpiękniejsze :) a ludzie są głupi. Część z nich, rzecz jasna.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty