Czego potrzeba ?


Witajcie 😺

Za tydzień Mikołajki, więc polecam wszelakie bazarki
- jeszcze zdążycie, a może jakieś stoiska u Was robią?
U nas pewnie w Galerii będą stali z rękodziełem.
Ale ja mam już, co chcę z bazarków na rzecz kotów,
które Wam polecam: Pręgowate i skrzydlate oraz Kocia Mama










W piątek unikałam neta i sklepów jak się da.
Bo czarny piątek czy trwa nawet czarny weekend...
Nigdy się nie łapałam na takie promocje, bo to naciąganie.
Z resztą... Czy człowiek potrzebuje tych wszystkich rzeczy?
Mi ostatnio potrzeba coraz mniej poza chwilą spokoju...










A te chwile spokoju są najlepsze z kotami i książką,
a obok herbata albo jakaś fajna kawa z cynamonem...
Bo choć lista życzeń z książkami długa to czytam,
póki to, co mam na półkach czekającego - mam czas.
Kiedyś dotrę i do tej listy i coś znajdę za grosze.




Czego potrzeba kotu

Kotu potrzeba niewiele:
Pogłaskać go tylko w niedzielę,
w poniedziałek, wtorek i w środę
leciutko podrapać go w brodę,

w czwartek, w piątek i w sobotę
pobawić się trochę z kotem
i w niedzielę – znów niewiele.

A jeśli ci się uda
pokochać go troszeczkę
i tym co mu smakuje
napełnisz mu miseczkę

i mocno postanowisz
nie oddać go nikomu
i zgodzisz się by czasem
porządził trochę w domu,

to zauważysz potem
(to zresztą przyjdzie z wiekiem),
że będąc bliżej z kotem,
jesteś bardziej człowiekiem.

Franciszek Klimek




Jedyna czarna promocja z jakiej skorzystałam to Zooplus.
Trzeba już powoli się przygotować na szaleństwo kurierów,
a także w sklepach - zapas żwirku i karmy być musi...
Najlepiej tak duży, żeby starczyło do połowy stycznia,
kiedy powinien się już zrobić spokój po zmianie roku.









Z jednej strony toczy się ten sam krąg roku co roku...
Z drugiej strony my sami się zmieniamy i więcej widzimy.
A im większa świadomość tym mniej potrzebujemy,
bo co do szczęścia potrzeba poza ciepłym kocem
i mruczącymi kotami wokół naszych stóp? I spokojem?

Zapraszam do recenzji

Koniecznie zerknijcie recenzję książki

Do napisania 😸

/2018

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty