Białe nadeszło 🎄


Hej, hej!

W końcu u nas jakiś duch świąt nastał malutki! 😸
Na początku oj nie chciało się ogarniać domu,
no bo jakoś tak się patrzy na te koty i spać, i spać?
W końcu trzeba się było zebrać w sobie - już, już!







Na początku to się leżało jak Lunka z łapkami,
ale że co? A do czego? A po co to wszystko?
Kilka dni patrzenia jednak tchnęło do działań.
Nie, okna nie myte - koty zaciapią i tak i tak...







Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z Kociej Mamy!
A w niej fanty upolowane na Pchlim bazarku kocim.
Między innymi kocie bombeczki dla Młodego 😺
Sam ubierał choinkę zachwycony tymi kotkami 😻





Anioł Gwiazdkowy

Tak między piątkiem a wtorkiem
widziałam anioła z workiem,
pomachał mi skrzydłem białym:
Zaczekaj, porozmawiamy!

Witaj Aniele Gwiazdkowy,
co niesiesz w worku owym,
co tam się wierci i piszczy,
chyba nie masz w nim myszy?

Anioł zapłonął rumieńcem,
rozpostarł szeroko ręce,
popatrzył na mnie dziwnie...
Nie, raczej wprost przeciwnie!

Ten worek jest pełen kotów,
ich zalet, wad i przymiotów,
a ja mam pracę zleconą -
rozwieźć je wszystkie do domów...

Zadanie mam dziś niełatwe,
rozmieścić tę całą dziatwę,
i nawet dla mnie - Gwiazdora
już nieco późna jest pora...

Weź więc jednego lub więcej,
znajdziesz u siebie im miejsce,
wybór w dowolnym kolorze!
Daj cały worek, Gwiazdorze...

Marta "Majorka" Chociłowska-Juszczyk





Można więc powiedzieć, że nadeszło białe do nas! 😻
Choć za oknem jesiennie i deszczowo to choinka biała.
Obok kotków wszelakich są serduszka, gwiazki i reniferki.
Oraz kocie łapki dołączane do "Kota w worku" kiedyś.







A koty? Koty śpią i wysypiają swojego ducha świąt.
Zamówiłam dla nich zabaweczki pod Choinkę 🐁🐭
A ludzie dostaną coś, co wspiera kotki - o! 💝🎁
Kartki świąteczne wysłane, ale czy dotrą? Kto wie?


Wszystkim Kociarom i nie tylko już teraz:
Życzymy Purry Xmas - Mruczących Świąt!
Spokoju i udanego czasu z Kotkami i ludźmi.
I trafionych drobiazgów pod Drzewkiem! 😽


14 komentarzy:

  1. Wow, cudowna ta choinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A już się chciałam zdziwić, że śnieg u Was pada :). Cudna choinka! Jak w tym roku śniegu nie będzie, to chociaż w domu sobie pooglądacie ośnieżone drzewko :). Bombeczki kotkowe przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj śnieg to chyba ma tylko Olga i Cezary "Pod tym samym niebem" :) w górach na Pogórzu. U nas jesień i deszcz...

      Usuń
  3. Bombki są naprawdę fajne. Łapki Luny przeurocze :)
    Macie już świąteczny nastrój, ja na razie jeszcze słabo... poczekamy, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lunka to łobuziak straszny aż ją nosi broić! Ale jeszcze walczy sama ze sobą, żeby zejść i pannom dać nauczkę :D
      Zrób pierwszy krok: biała choinka!

      Usuń
  4. Całkiem fajnie się prezentuje to białe drzewko :D
    A kocie dekoracje są przecudne ♥ ;-)
    Mruczących i zdrowych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje z bazarku kociego, więc kotki wspomożone i dziecię szczęśliwe :)

      Usuń
  5. Lunka na wysokościach jest super .Choinka biała bardzo mi sie podoba.Cudny wierszyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała Choinka była marzeniem Młodego :) a śniegu nie ma i się nie zapowiada, więc chociaż postoi do lutego...

      Usuń
  6. Ładna ta Wasza biała choineczka :)
    I te cudowne kocie ozdoby :)
    I u nas kocie królowały, jak co roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki były na bazarku kocim i mnie urzekły bez reszty :)

      Usuń
  7. u mnie koty szaleją przy choince trzeba je wymęczyć kocimi akcesoriami zeby nie rzucaly sie na choinke

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty