Jagodowe Koty na niedzielę 😍 - cz. 2


CDN - poprzedniego wpisu
Mała Safirka w koszycku - o taki rozkoszniak:





Znowu ta lufa pstrykająca?

Nudy... Lepiej pośpię.



Sesja Salemka jak jeszcze mieszkał sam:








A tu sesja Safirki - jedynego Kota, jakiego Salemek
wychował na własnej piersi jako na swoje podobieństwo.
Oczywiście pannica wysterylizowana jak wszystkie 
- nigdy u mnie ani u Jagodowej nie było małych...



Dobudzić się nie mogę...

...pośpię jeszcze.







Jeszcze na koniec Salemek dla Czytaczy:
I troszkę Isi - ona była wyłapana spod opuszczonego kiosku.
Miała małe, ale małe znalazły dom, a ona zabieg i do adopcji.
Troszkę tego domu szukała - ale ważne, że się znalazł.
I wszystkie od 2013 mieszkają u Jagodowej - mają domek,
jedzonko, legowiska i wszystko, co najlepsze...





Wszystkie były adoptowane z domu tymczasowego z Łęcznej.
Szczęśliwe i kochane :) Kolejne Jagodowe Kotki w następną niedzielę - taki cykl.
Może być? Szczególne dedykacje dla Romany R. R. tu jej blog:
Rrr czasem o kotach - polecam serdecznie!

Na jesień, zimę, czy wiosnę...

...ja też rosnę :D



O, ktoś tu idzie...




Lepiej się wycofam...


PS. Blogger mi zdurniał stąd dwie części...

MIŁEJ NIEDZIELI! 💗💗💗

6 komentarzy:

  1. Nie mogę za bardzo się rozpisywać, Lisina włączyła protest songi, złamała się i wymaga nachalnie zaopiekowania się. Już dwa momenty mi znikły przez Jej Wysokość Nachalność. Jeszcze napiszę, jak kocinkę wypieszczę. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śpiączka jest. Wszystkie śpią gdzie się da. Ja tylko omijam.

      Usuń
  2. Salemek w nagietkach jest przepiękny.Gugieł znowu chce się wypowiadać komenty, nie momenty. Wychodzi mi z tych sesji wiedzą taka, że u Was, tak jak u mnie koty mogą chodzić wszędzie. U mnie po kuchennym blacie też. Po prostu ściereczka i płyn w dłoń i nie ma problemu. Gacuś się pojawił z pieśnią na pyszczku, następny do dopieszczenia. Kończę 😀💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, włażą gdzie chcą i kiedy chcą. Tylko się pilnuje piekarnika i palników , bo głupie to i kombinuje. A wiadomo że się wyciera - obrazek z kocimi gwiazdkami który kiedyś zobaczyłam w necie zadziałał mi na wyobraźnię 😆😆😆

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Safirka już nie taka malutka, bo to było 7-6 lat temu jakoś. Ale powspominać fajnie :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty