Jagodowe Koty na niedzielę 😻 - cz. 1


Hej, hej!

Nie ma o czym pisać to chociaż nowym Czytaczom przybliżę:
nie tylko u mnie są Koty - u mojej Mamy Jagodowej też.
O takie są tam cuda piękniaste wszystkie po kolei przedstawiam.
Jak zaczynałam pisać bloga w marcu 2014 oczywiste było,
że to Salemek jest tym pierwszym i jedynym Władcą.
Obecnie ma lat 15 - prawie już 16 - ale to w październiku.

Salemek w 2014

Isia - Dama, jak się patrzy...
Dołączyła w 2013 do stada


Rrroaaarrr

Salemek w 2013 r. dostał towarzystwo - Kot Jedynak,
który na półtora roku chyba jakoś dostał moje Rude 
- i Mefa, którego nie tolerował i Mefi był w pokoju -
dostał w 2013 damy do towarzystwa Isię, a później Pandę.
Safirka miała byc na tymczas, ale została na zawsze
- o tym za chwilkę więcej niżej :)

Ćwierkająca piękność... Panda - dołączyła w 2013

SAFIRA - Miało być na chwilę...

...lecz senior mnie pokochał...

...zostałam na zawsze :)

Chodź wnusiu, opowiem Ci bajeczkę...

...o naszych kocich sekretach.

Ej, człowiek, co podsłuchujesz? 

Wiadome jest, że życie Salemka stało się ciekawsze.
Ja z moimi Kotami na swoim w końcu, a on żeby nie był sam...
(są całe sesje z mieszkania Jagusia i Aleksa i Mefiego 
- w oddzielnych wpisach poprzypominam Czytaczom)
Jakoś tak się stało, że on sam rodzynek, a panny doszły...

Zapachniało kićce żonkilami...

i tulipanami... (Safira i Salem na foto 2014)

W koszyczku wygrzać stare kości... ;)





Ale jak to nie ma kolacji?!

Fajnie pooglądać zdjęcia jak Safirka była mała :)
Salemcio się nie nudzi, a panny między sobą też były ok.
To są zdjęcia z marca 2014 i wcześniej z 2013,
bo w 2013 nastąpił booom w Jagodowym domu tzw +3,
więc kotków na stanie stało się cztery :)







Kotki te są ofiarami ludzkiej głupoty - wyłapane z ulicy.
Pandzia jako jedyna była znaleziona jako kociak,
Isia już dorosła, Safira też jako kocie gdzieś latała po Łęcznej.
Wszędzie kuleją programy kastracji i sterylizacji -
wszędzie te multum maluchów wyrzucanych, porzucanych.
Wywalane koty, bo wakacje i już zwierzątko problem...

Coś może wpadnie do miseczki?

Możemy jeść razem... Każdy w swojej misce.

CDN - drugi post

2 komentarze:

  1. Piękne szczęśliwe zadbane. Aż serce rośnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpis musiałam na dwa rozbić, bo chyba przegięłam z ilością zdjęć :D zapraszam do drugiej części :) i pozdrawiam serdecznie! 💐🌸🌹🌺🌻🌼🌷🥀

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty