Keep calm and love Cats 💗


Witajcie! 🤍

Nieco dobra niosę, żeby rozświetlić te chmury...
Emry kocie dziecko się ogarnia i jest Mokrym Nosem...💙
Dzięki obroży Beaphar Ejmisia przestała ustawiać Koty,
a posikiwanie w łazience póki co się skończyło...
Ejmisia nadal nie może przeboleć odseparowania Mefiego,
choć od roku Mefi mieszka oddzielnie (odwiedza go Rudy) 
- teraz Ejmisia postanowiła robić bunt i wbiegać tam...

Emly nie wie czy spać czy nie



Chowamy brzuszek, udajemy krewetkę
- Jagusio

Sherloczek moje maleństwo kochane 💜💜💜 
uspokoił się dzięki obroży - Beaphar na allegro za 15 zł 
- jest z Waleriana i działa na trzy z czterech kotów. 
Dla Sansy zamówiona jest PetArmor czy coś takiego 
- ta już będzie miała feromony jakie kocia mama. 
Jest na allegro za 49 - też znamy, bo na Mefisia działała. 
Oby się wyciszyło wszystko już - oby, oby! 💜💜💜

Sherlocek mój - niedogrzany wiecznie


Upał i trzeba w samym słońcu


Jedynie Sansa jak ten uparty osioł tam w kuchni siedzi.
W razie co jeszcze widzę na zooplusie obrożę Felisept
- pieruńsko droga, ale może by zadziałała - zobaczymy.
W Feliway jak miałabym zainwestować to jesienią i zimą 
w wersję CAP, bo teraz szkoda pieniędzy 
- okna uchylone i upał i tylko wywietrzeje...

Siedzieć czy się myć?

Ej ty tam w wannie, żyjesz?

Torebeczka moja :D

Luńcia kosmitka moja - próbuje się przełamać...💛
Ale ja ją biorę czasami do siebie do pokoju i oglądamy.
Póki co żadnego kota zainteresowania nie wzbudziła
- poza wspomnianą Sansą, ale będę uparta i ja.
Krzywda się żadna nie dzieje - Luna po prostu tak ma.
Ona nie chce innych kotów tylko swojego miejsca,
które wybrała sobie w kuchni pod sufitem i już.💞

Czesiu padł

Zasnął w trakcie mycia :D



Mefisio domaga się spania z nim❤️❤️❤️, więc śpię,
i dzielę czas między niego, a resztę stada,
żeby być jak najwięcej wszędzie - czy z książką,
czy z serialem i przytulać Kotki i tutaj i tutaj...
Wiadomo, że chory wymaga więcej uwagi,
ale jak mnie olewa dla Rudego🧡 to sobie idę 

Będziesz moją kanapą za karę

Dwie łapki ogolone były - skandal



W pracy póki co zmienili nam ten miesiąc na -10%,
ale nie ma gwarancji co z sierpniem itd - czekamy nadal. 
Jednak czuje się w pracy jakaś taka ulgę, 
że to jest już połowę mniej zabrane niż miesiąc temu. 
To takie doberko 💚💚💚 dla Kotów, bo myślę, 
że czuły nasz stres i stąd te roszady w stadzie...





Zdajemy sobie sprawę, że stres jest dla nich wyczuwalny 
- staramy się w domu nie rozmawiać ani nie denerwować pracą.
Nie spodziewałyśmy się, że to się na nich aż tak odbije...💔💔💔
Nie doceniałyśmy jak bardzo wyczuwają nastroje i odbierają.
No i cała ta histeria w pandemii odbiła się na mruczkach 😣
Mam nadzieję, że pod koniec lipca będę miała więcej dobra!


A jak Wy się tam trzymacie?💕


PS. Bazarek Za Moimi Drzwiami (Patronite)
rusza na FB środa 8 lipiec o godz. 18.00


4 komentarze:

  1. Muszę się porządnie przyjrzeć tym obrożom
    - dobrze wiedzieć że działają. Jak na razie bardzo porządnie obejrzałam Czesia - egoistycznie, pod kątem posiadanej miniaturki. Coś w tym jest, że miniaturka. Może z czasem też będzie taki przystojniak jak Czesio😀. I szafki sobie obejrzałam- toż to specjalistyczna baza do obserwacji... Wszystko. Pozdrawiam.😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi dojdzie ta feromonowa a(nie walerianowa jak te) zrobię zdjęcie pudełek. Jest jeszcze taka zielona dr Seidel, ale ona na Sherlocka nie działała. Na Sansę coś znajdę...
      A tak w kuchni jest kładka specjalna z szafki wiszacej nad blatem na regał z książkami (na przedpokoju taka sama baza obserwacyjna z regału z książkami) i po tej kładce się idzie na regał książkowy a obok jest pawlacz specjalnie dla szlachty opróżniony. U mnie w pokoju są dwie wiszące półki wraz z doczepiona (gdzieś wcześniej jest filmik jak Czesio się na niej myje a Daenerys czyli Cebula myje się na parapecie).
      Po tych pułkach się dochodzi do bazy na szafie. Z drugiej strony ściany po drapaku się wspina i włazi na witrynę z książkami i na wisząca półkę i dalej znowu witryna z książkami. Bym zrobiła zdjęcia ale muszę posprzątać te wszystkie przydasie i ciuchy (bo jak noszę w tygodniu to leży na wierzchu to co mam zamiar założyć a różnie bywa 🤣) poza tym pralka szybciej pierze niż ja to po szafkach rozkladam. No a.poza tym czasem kotek się drzemnie i zablokowane.
      I planuje jakoś zrobić nad drzwiami im przejście na regał bo robią dzikie skoki z regału na drapak i stamtąd na regał (w sensie że musi być przecież bieg dookoła całego pokoju w stylu PODLOGA TO LAVA) ...

      A miniaturka będzie jeszcze pięknością na pewno. To chłopczyk jednak? U mnie Morfeusz wyglądał na dziewczynkę i okazało się w ostatniej chwili, że chłopak 🤣

      Usuń
  2. Zrób. W dużym pokoju jest u mnie treningowe wybiegowisko. W moim, służącym mi za sypialnię nie, specjalnie, żeby nie było skoków na łóżko. Ale i tak się zdarzają. Rzadziej niż kiedyś, ale są. Szafka na nawet oznakowanie bazy obserwacyjnej - służy kotkom do obserwacji innych gatunków - motyli jak się trafią, ludzi jak się myją😀😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie biegają ostatnio wszędzie jak szaleńce... :(

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty