Raport z kociambrowania w pojedynkę 🙀

Hej, hej!

Daję znak, że żyję, choć były próby zjedzenia mnie...
Dokumentacja fotograficzna wyjaśnia wszystko.
U Mefcia oglądałam Good Doctor, czytałam Nawię.
To bardzo fajna antologia, jestem po czterech opowiadaniach.
Co przeczytam to kładę Motylowej na stosik,
ciekawe czy kiedyś nadąży przeczytać, co jej podsuwam 😸












Wraca właśnie superszybkim pociągiem przez Warszawę.
Kociarz dostarczony do Bapci, a teraz będzie 3 tygodnie ogarniania.
Najlepiej mi się odgraca dom, jak Kociarz nie widzi i nie jojczy,
bo zaraz jest, że a weź to zostaw, a ja spakuję i wyniosę do piwnicy.
Nie wyrzucam nic Młodemu Kociarzowi za jego plecami! 😾
Choć są zakątki w jego pokoju, gdzie muszę się pozbyć lokatorów...












Jagodowa z Babcią nie dały mi paść z głodu,
miałam codzienny spacer, a raz nawet pomagałam w zakupach,
bo z zakupów na naleśniki zrobiły się zapasy na apokalipsę...
Więc zupki chińskie zostawię sobie na kiedy indziej,
ale kurkową polecam i ogórkową amino - najlepsze! 😺
Znalazłam nowość dla kotków moich - kitty łosoś puszka.












Teraz kończę drugi ostatni sezon Gentelmen Jack na HboMax.
Bardzo fajny serial - mam nadzieję, że BBC go jednak przejmie.
Latałam między jedną nerką a drugą - Sherlock / Mefisiu...
Znaczy nie byłam sama - jestem z moimi Domowikami mruczącymi.
Z taką bandą demony mi nie grożą ani żadne zmory, ale jednak...
Taki to trochę szok, ale Mefciu zaopiekowany dzień i noc karmiony.












Mefcik robił ze mnie sobie kanapę i podajnik na rządanie.
Czasami zje więcej niż puszkę dziennie, co cieszy,
ale oznacza, że zapasy się kończą powoli i trzeba dokupić...
Z jakiegoś powodu mniej kupek jest, jak jestem sama...
Podejrzana sprawa bardzo, ale zarzekają się, że "To nie my!"
Może po prostu większy tłum to więcej jedzenia i kupkowania?


Kolejny raport wkrótce! 😸

PS. Aimee ma ładne dziąsła i będzie umawianko na zabieg!

9 komentarzy:

  1. Nie wiem czy powtórzę Mrutkowi o dziąsełkach Amisii, on ostatnio twierdzi że wszystko co dobre to zasługa jego mruczanek. Normalnie Mrutki wymrukujący świat. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dziąsełka Amisii wracają do zdrowia. Głaski dla całej kociej ferajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mamy nadzieję, że za tydzień będą na tyle ładne że w końcu umówimy się na zabieg usunięcia. Eh

      Usuń
  3. Ile jest tych kotów??? Mnożą mi się w oczach. Obstawiam 34 sztuki. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coooo???? Nie 😹
      Etykiety dodaje na dole jakie kotki biorą udział we wpisie. U mnie 8, u Młodego 4. Z czego dwa są seniorki lat 13 więc muszę być gotowa na wszystko. Aimèe już dobija do 10 lat dlatego te zęby podejrzewam. Reszta to już 7 lat Sansa, i młodziki 5 lat i 4, i dwa smarkate dopiero co roczne.
      A fakt, że czasami jak robię zdjęcia to już nie wiem czy to Sherlock czy Mefi - czasami po pokój poznaje 😹

      Usuń
    2. Dla podpowiedzi jest zakładka wiek naszych kotów i tam są wszystkie wymienione. Nie wiem jak w zakładce o nas czy tam wszystkie wypisałam jak do nas dołączyły ale chyba tak

      Usuń
    3. Czyli wreszcie jako taki spokój.12 kotów to całe mnóstwo! Zdrowia dla wszystkich.
      Młody wytrzyma tyle bez kotow?😀

      Usuń
    4. Wysyłam mu foto jak się upomina 😸 ale na bank jak za tydzień wróci nie będzie chciał wyjść z pokoju przez cały weekend 😹

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty