Takie tam szempranie sierpniowe... 🐱📚🎬

Hej, hej!

Nadszedł sierpień i ja się po tym powiewie jesieni cieszyłam...
Ale tu od kilku dni znowu upał nas zabija i przydusza.
Jeszcze czuję ten poranny chłodek, ale wiem, że to kwestia czasu.
Od wczoraj jestem sama w domu na kilka dni - znaczy bez ludzi.
Zobaczymy jak się żyje pod rządami zgrai kociambrów...
Znaczy już włam do szafki ze smakołykami był - dobrze,
że żaden kubek nie potłuczony tylko ukradnięta paczka od Tabs.









Wieści Wetowe napiszę, żeby było wiadomo:
Aktualizacja jest taka, że Mefisia wyniki krwi będą po weekendzie. Aimee nie reaguje na antybiotyk i przestała jeść chrupki więc dokarmiam ja na boku saszetkami odganiając Mefisia, bo on ma swoją karmę i nie wolno mu zwykłej. Aimee dostała wczoraj antybiotyk inny lepszy i zobaczymy, czy zareaguje na niego. Jedna strona dziąsła wygląda strasznie i wet mówi że to ostateczność w takim stanie usuwać tam zęby. Oby zareagowała na leczenie w końcu i załagodził się ten stan zapalny, bo ja nie wiem... Przeraża mnie perspektywa operacji kiedy na około zębów jest tak spuchnięte i pełne aft. Aimee już ta strona zębów nie gryzie nawet. Być może po operacji uspokoi się też u niej to, że chce wylizywać na karku w miejscu starego odczynu po zastrzyku na nowo ranę. Obecnie ma ubranko a pod nim już nie ma nawet śladu po tamtym odczynie. Jednak jak się zdejmie od razu tam chce coś robić. Ehhh... ciężki przypadek. Ale to głowa. Boli w pyszczku i tak pokazujemy... poza kuweta też potrafi nasiusiać, ale to wszystko są komunikaty, które znamy i czekamy z nadzieją, że antybiotyk zadziała. Wet też działa na najwyższych obrotach. Wszystko co najlepsze dla Aimee.









W sprawie czytania to ciężko w ten upał, więc "Mitologia słowian"
A na Netflix polecam "Oddychaj", "Za duży na bajki" i "Błękitny cud".
Ja sama od siebie polecam "Land of Hope" i "Good doctor".
A i jeszcze dobre to jest: Najbardziej znienawidzona kobieta Ameryki.
Live is life, Dolina umarłych, Czas zabijania, Taniec kryształów.
To tak z historii oglądania Wam skopiowałam, a na Hbo Max
to jak sobie przypomnę to napiszę, bo tam nie ma takiej listy.









Znaczy przeczytałam książkę ponoć dla dzieci,
ale polecam i starszym serię Marty Krajewskiej "Wilcza Dolina":
Idź czekaj mrozów, Zaszyj oczy wilkom i Wezwijcie moje dzieci
oraz Noc między Tu a Tam oraz Świt między Dobrym i Złym.
Dzisiaj mam w planie wziąć coś lekkiego do poczytania też.
Na co się zdecydowałam to dam znać, pooglądam serial,
a później o 20 jest live z Martą Krajewską i jej siostrą
- Agata Kasiak napisała "Baśń o Wilczej Dolinie" - polecam!









Poza tym Mefcio je bez zarzutów - tyle, że krzyczy.
Od razu jak wejdę muszę uczciwie dać łyżeczkę puszki
- bezpośrednio z puszki, bo zaschnięte sprzed godziny
to jest trucizna i można się otruć zemdleć i w ogóle fuj...
Tak samo saszetki Maxi Natural - muszę wycisnąć 1/4,
ale jak on patrzy, bo inaczej nie zje, pójdzie sobie,
telepnie łapą nad miską i będzie patrzenie z wyrzutem...









2 sierpnia też minęła data ważna dla Nas - Pożegnanie...
Tego dnia pamiętam jak wczoraj jak u Weta pożegnaliśmy Amberka.
To były miesiące walki, podporządkowania świata pod Niego...
Po 4 latach mogę powiedzieć, że boleć nie przestało, ale mniej,
jakby z takim bólem jak małym kłaczkiem na Sercu się żyje.
Jego miejsce nadal tam jest obok innych kotków i pamiętam.
Ważne, że miałam zaszczyt tak niesamowitego Kotka znać.

A na koniec, żeby smutno nie było filmik z Daenerys i Triss.
To są małe agentki...


I uciekam od kompa, bo duszno się tu robi...
Trzymajcie się!

to o Mefim na 100%


Ps. W biblioteczce Młodego:



2 komentarze:

  1. Amisi współczuwamy, niech się to cholerne zapalenie rozchodzi i te zębiszcza wredne wylatują. Za Mefisia trzymamy kciuki ale mam wrażenie że próby złodziejskie świadczą o tym że ma się na życie. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On Mefi bardzo dobitnie się ma na życie bo budzi mnie w nocy, żeby go karmić. Dziad jeden. Muszę nałożyć na jego oczach z puszki i siedzieć póki nie zje, bo mu Amisia i Sansa i Luna próbują zjeść....

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty