Kocie życie jakoś się toczy...✨

Witajcie weekendowo!

Edit: Tydzień minął, a u nas nic nowego,
poza tym, że Matkę załamała wysokość wypłaty...
Mikołaj Mefcikowi wrzucił na 20 puszek - DZIĘKUJEMY!
Poza tym trzeba jakoś przeżyć - Mefcio je ładnie:
nowe maxinatural się pojawiło w dużych puszkach.
Mefcio wcina aż mu się uszy trzęsą! 
Odpukać w niezakłaczone!!!


PS. Idą Święta więc zapraszam na vinted,
gdzie są różne fajne rzeczy - książki, misie:
https://www.vinted.pl/member/91955994-mochabooks
Może komuś coś się spodoba?
Wysyłam od razu :)

I mam nadzieję, że napiszę coś wkrótce! 😸

✨✨✨✨✨✨✨

Miałam wczoraj się odezwać, ale jakoś tak wsiąkłam.
Obejrzałyśmy "Pływaczki" na Netflixie - polecam!
A poza tym życie powoli się toczy - zimno, szaro...
Obmyślam pomysł rozświetlenia sobie jak Romanka.
Na razie wymieniłam żarówkę do czytania na taką 4K.
I mam ochotę na takie wymienić w całym domu! :D
ale poczekam aż obecne się wyświetlą, bo szkoda...

puchnij Mefciu


Czesiu


drugie śnidanie daj!

Rozmowy na szczycie



Nad oknem w kuchni zdecydowanie światełka padają.
Są tak delikatnie świecące, że już jest ciemno w nocy.
Ale na razie w Biedrze te wszystkie światełka drogie,
więc czekam na jakąś okazję i może wymienię...
W pokoju mam lampkę nocną z niebieską żarówką
i jest lepiej, do tego odbija się od ściany na zielono! :)
Ślepnę albo nie mogę się przyzwyczaić do ciemnoty...






niedźwiadek nie wie czy spać



Futerka jakoś się trzymają, a Mefisio tylko straszy...
Dostał w zeszłym tygodniu dwa razy zastrzyki,
ale ruszyło wszystko i jest dobrze - wrócił do maxinatural.
Znudziły się JaśniePanu pasztety i bardzo dobrze.
Ta karma jest lepsza jakościowo niż kombinacje z tackami.
Dobrze, bo w porę odwołałam zamówienie z zooplusa.
Jak zwrot na konto mi dotrze to zamówię Brit Sensitive.








Mefciu ma zapas puszek i zobaczymy co dalej
- cała szafka pasztetów jest w razie by zmienił zdanie.
Na razie czeka nas zamówienie żwirku i chrupów.
Może zooplus zrobi jakąś promocję świąteczną?
Przydałoby się, bo one uwielbiają Smillę Sensitive,
a ceny wszystkiego szybują jak głupie... Eh.
Ale co zrobić, kotki jeść i kupkować w coś muszą.



Morfeuszek

Trisia

nowa miejscówka odkryta



Za moment Święta, a ja mam wrażenie, że wczoraj
to ja łaziłam w ortezie na nodze, czekając na zrośnięcie kości.
Miesiące z kryzysem Mefiego na pewno przewinęły czas,
ale gdzie zniknął czas pomiędzy to ja nie wiem...
Niecały miesiąc, a zaraz zmieni się cyferka w roku...
I cyferka w wieku Młodego, bo on noworoczny jest.
Jakieś zagięcie czasu nastąpiło - też tak macie?









Mikołaj wcześniej mi podrzucił drobiazgi,
obudziłam się dzisiaj obok małego stosiku,
więc już jest czytane, a ile jeszcze czeka...
Ale z takim towarzystwem to się chce :)


Udanego weekendu!

tak czyta Ruda z Miszą :)

2 komentarze:

  1. Niby jest promocja w Zooplusie na karmy Vet , ale nie ma Smilli Sensitiv i prawdopodobnie nie będzie do końca miesiąca :-( Nasza Lala tylko to je... A miałam zamówić na cały miesiąc , a tu zonk ://
    Też mam wrażenie że czas przyspieszył , to jest aż niemożliwościowe jak szybko leci ;-) Pocieszające że po Nowym Roku to już z górki do wiosny ;-))) Kotki przecudne ♥ Trzymajcie się ciepło i zdrowo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać, a jeszcze, jak Timmi jest obok, to już jest idealnie. Bardzo mnie cieszy, że jest dobrze, to najważniejsze. Powiem Ci, że nie mogę uwierzyć, że już prawie święta. hehe Bądźcie zdrowi, pragnę  dla Was, co najlepsze. :*****

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty