Walentynki kuwentynki miautynki 💖


Obiecałam Wam zdjęcia z mojego bezlusterkowca,
z którego jestem dumna, ale mało używam, bo nie myślę.
A zdjęcia z niego piękniejsze niż z telefonu szajsfonu.
Bo telefon to jest od intagrama połączonego z FB,
a aparatem się powinno robić profesional foto on blog. ;)
Ale do brzegu oto nasze najmłodsze Walentynki 💗



zapomniałam jakie maluszki są MAŁE





Najmłodsze dostały ode mnie zabawki i kocyki z Pepco.
Kocyki z działu dla niemowlaczków za 15 zł, niech będzie,
a zabaweczki za 5 zł, ale coś nie ma szału - leżą i kwiczą...
Ku własnej uciesze mam paczki spakowane właściwie,
wiecie Dzień Kota się zbliża i obiecałam Mrutkowi i Rysi! 💞



Zupełnie inne futerko niż w listopadzie!





Poza tym jakoś się życie toczy - dotarł żwirek,
kurier nie marudził na szczęście tym razem...
Wieczny kurka wodna problem z nimi jest, ale ja tego nie wniosę,
a nawet jakby kotków było mniej i tak bym zamawiała,
więc nie ma co, 25 litrów musi mi wdygać i koniec.
Raz niosłyśmy to bydlę z paczkomatu o kurna nigdy więcej.




TE oczy...




W drodze są chrupy dla Jaśnie Państwa kaczkowe,
a w ilości kilogramów dwadzieścia, ale podzieliłam
zamówienie na pół, bo musi to wnieść na trzecie piętro...
Nie dostaną od zooplusa bonusowej zabawki trudno,
ale przynajmniej wdyga to bez gadania w telefon... 😫



Ja Łobuz?





A na koniec powiem, że to są dwie największe przytulaneczki.
Obie lubią spać z człowiekiem, na obok, jak tylko się da.
Bawią się ze sobą szalenie i widać, że bardzo się polubiły maluchy.
Poppy dogania jakoś Misze w jej szaleństwie, bo Triss się wycofała.
U nas Walentynki jak co roku kociozaopatrzeniowe - 
bo dzięki temu Serce mam spokojne przez kilka miesięcy* 💕




*to dotyczy chrupków i puszek, bo żwirek co rusz zamawiam 😵🥴

Zapomniałam dodać: 
kotki dostały Walentynkowo 40 puszek:
kurczak, indyk, wołowina i łosoś.
Ostatnio Czesio się przekonał do wołowiny dzięki mamie Frania,
a poza tym okazuje się, że Miszka lubi i Poppy i czasami Alex zje.
Reszta nie lubi wołowiny na 100%,
ale ci wymienieni wyżej też mają humory,
więc wtedy reszta ma więcej innych smaków.

PS. Tak kurierzy nas kochają na pewno...


W kolejnym odcinku wystąpi Misza i Emrysek 💕💞💖

8 komentarzy:

  1. Ehh, no trudno, taki los kurierów. Niech się może chłopaki zamieniają rejonami, kiedy do Was paczki ze żwirkiem mają wnosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się cieszą, że zamawiam po jednym worku :D
      Bo tak to zamawiałam z krakveta po 3 bo inaczej płatna dostawa była i wtedy była dyskusja, że trzy paczki on ma, a tak mają co tydzień wycieczkę 😹

      Usuń
  2. A malusia Triss Merida to gdzie? Już pewnie zresztą nie taka malusia, po mojej Ryszardzie sądzę😊 U mnie też było kosztowne dźwiganie w ramach walentynek 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Trisia w nowym wpisie :)
      Mnie czeka jeszcze rozpakowanie paczek z chrupami, nie miałam siły na tygodniu :D

      Usuń
  3. Ojeju, no, nikt nie musi być kurierem. Można zmienić pracę na lżejszą. U mnie słabo z walentynkami, bo Agatka, moja jedenastoletnia kotka, chodzi w abażurku. Ranę na policzku sobie rozdrapała i nie dawała jej się zagoić. To kota wychodząca i nerwuska, ciężko jej. Chodzi za mną i ciągle prosi: zdejmij, wypuść...no ciężko. A to potrwa, bo rana duża. ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak moja Ejmisia musi żyć w kubraczku, bo sie karku swojego uczepiła po tym jak miała tam odczyn po zastrzykach przy tej ranie na boku ropnej,.,.. ehhh

      Usuń
  4. A u mła Mrutek stwierdził że Małgoś powinna podzielić się z nim lejeniem, a najlepiej to będzie jak jemu lejeń przypadnie w całości. Cóś zawile tłumaczył że babcie Mrutka nie polują w naturze na lejenie, mła mu musiała uświadomić że Mrutki też nie. Co do kurierów z pretensjami to jedna znana mła osoba wali tekstem - "To trzeba było zostać neurochirurgiem". Mła się przyznawa że za cinżkie paki pode drzwi to ona słodzi życie kurierowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pecha ze oni zazwyczaj rano jak nikogo nie ma a potem to oni nie chca bo on o 15 to prace konczy... wiec do babć dzwonia i wpuszczaja je a on nam pod drzwiami zostawia :)
      Mruciu jest łowca! Mruciu prawdziwy hunter! :D

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty