Jestem Lucky :)


Kochana fajna psinka,
wiadomo, że szczeniaczek się nauczyć musi troszkę...


"Pójdę zrobić sobie kawę" - myślę. "O siku.. posprzątam" - posprzątałam. "Co ja właściwie miałam zrobić? Nie pamiętam ale umyję zęby. Kur.. wdepnęłam w siku. Sprzątne siku, umyję nogi i chyba zrobię sobie kawę. Zrobione. O kupa."...
O czym ona mówi?

"On jest Twoim przyjacielem, Twoim partnerem, Twoim obrońcą, Twoim psem. 
Ty jesteś Jego życiem, Jego miłością, Jego panem. 
On będzie Twój, wierny i posłuszny do ostatniego bicia Jego serca. 
Ty jesteś Mu winien zasłużyć na takie oddanie."*

Co by to było, gdyby nie usłyszany głos pieska z dziury...
Ciemność i śmierć głodowa, ale ważne, że uratowany i jest ciepły domek.
Władca i jego damy jakoś przywykną - piesek jest ufny i grzeczny pod tym względem :)




Te trzy zdjęcia to telefonem, więc sorry za jakość :)

/*autor nieznany

1 komentarz:

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty