Antybiotyk od poniedziałku i jesień...


Amberek na antybiotyku, jutro kolejna wizyta, a potem w piątek.
Maluchy zdrowe. Daenerys pokichuje więc spytam o mleko Royal Canin Conv..cośtam.
Jutro na wizytę biorę kontrolnie jakieś dwa inne ze sobą,
a także w piątek kolejne dwa, żeby wet wszystkie obmacał.
Żeby wykluczyć chore ogniwa - w sensie, jakiś ma węzły,
ale objawów nie ma, a Amberek łapie i jako słabeuszek astmowy choruje.

Mefi i maluchy na pewni zdrowe; Sansa, Ejmisia, Jagusio i Alex nie mają objawów,
ale kontrolnie lepiej je wziąć do osłuchania, po co się bać i stresować...
Będę pisać na bieżąco, póki, co martwimy się i dajemy im lizynę.







Już jesień...*

Już jesień... Zima za pasem,
poranki mgliste i chłodne,
już kicham i kaszlę czasem, 
i wciąż jestem bardzo głodny.

Już jesień, poranne przymrozki,
podobno w domach już grzeją...
Czy kotem specjalnej troski
ktoś z państwa mógłby się przejąć?

Już jesień, liście się sprząta,
ja nie mam gdzie głowy skłonić...
Czy ktoś użyczyłby kąta
i kotu dałby się schronić?

Już jesień, jest coraz zimniej,
ludzie wciąż dokądś śpieszący,
zatrzymaj się chwilę przy mnie -
nie jestem wymagający...

Już jesień zasmuca ludzi,
świat będzie jednak piękniejszy,
jeśli przy kocie się zbudzisz, 
ma siostro, mój bracie większy...
/*Majorkowo

Zapraszam do codziennego głosowania na Schronisko Przemka,
a także na naszą Szperalnię (link u góry strony) i udostępnień zbiórki.
Wszystko jeszcze przed nami (sterylizacja i kastracja wstępnie listopad),
diagnoza i testy Ambera będą nadal też jeśli antybiotyk nie wypali...

Wszystko napiszę, jak tylko czegoś się dowiem.
Jutro Amber i Rude...

Miłej jesieni i zdrowia, bo my smarkamy. Ludzie też.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty